Deze roodborstjes tijdens een vakantie kunnen fotograferen.
We maken altijd een opstelling en zetten voer neer, deze serie foto's heb ik de maand april kunnen maken, het was midden in de broedtijd.
*Klik op de foto voor een mooier beeld*
LET OP.
Anonieme reacties zijn welkom maar stel het op prijs als er een naam bij staat.
Reacties met linken en blogs die alleen reclame hebben om iets te verkopen verwijder ik.
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.













BeantwoordenVerwijderenHello Irma,
Your pictures of the European Robin are very beautiful. It is a very nice bird that is also here in winter.
Have a nice weekend!
All the best, Marit
Hello Irma,
BeantwoordenVerwijderenI just love your sweet Robin, it is a beautiful bird. Awesome collection of photos.
Thank you for linking up and sharing your post. Take care, have a great day and a happy weekend! PS, thank you for leaving me a comment.
Stunning shots of this lovely robin, Irma!
BeantwoordenVerwijderenThe orange breast really shows up against the backgrounds! You are amazing at making that happen! Hugs, Diane
BeantwoordenVerwijderenI love your robin. I love also how the American and European robins are both robins yet so different.
BeantwoordenVerwijderenReally nice series of these beautiful robin Irma. Nice backgrounds and colours.
BeantwoordenVerwijderenAll the best, Lasse
Hola Irma,bellas y bonitas fotos del Petirrojo en diferentes posaderos,todas las fotos perfectas y de mi gusto.Un fuerte abrazo amiga y feliz fib de semana.
BeantwoordenVerwijderen
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige foto's van het roodborstje, Irma! Heel fijn om te zien.
Groeten.
Que bonita esta serie del petirrojo europeo, Irma. Parece un pájaro muy simpático. Yo es que tengo especial simpatía por los pequeños pájaros. Los veo un poco desvalidos porque esta en la base de la pirámide trófica. Que tengas un buen fin de semana, Irma.
BeantwoordenVerwijderenUn abrazo.
It is such an endearing little bird, Irma, much loved around the world, even by people who have never seen one. It is certainly the universal emblem of Christmas. Best wishes - David
BeantwoordenVerwijderenBello pajarito. Te mando un beso.
BeantwoordenVerwijderenIrma, your robin looks so lovely.
BeantwoordenVerwijderenIt’s such a beautiful little bird, and you’ve captured it wonderfully.
A really stunning set of photos!
Roodborstje is zeker hele mooie vogel om te zien. Omdat oranje buik heeft. Vaak is dan moeilijk foto''s te maken. Bij jou is heel goed gelukt. Roodborstje vliegen gauw weg. Mooie serie foto's gemaakt. Geniet komende week Irma. Groetjes,
BeantwoordenVerwijderenThese photos of the Robins are beautiful Irma. A delight to be able to see them. Thank you.
BeantwoordenVerwijderenHet zijn schattige vogels en in winter dan ook vaak gezien. Weer mooie serie gemaakt en gedeeld. En dat je af en toe niet kan reageren bij mij is mij ook een raadsel. Soms helpt het om cookies te verwijderen en cache te legen en de pagina op nieuw te openen. Net als dat de posten niet gelijk te zien zijn na plaatsing wat ik sinds kort ook al bemerkt is niet echt leuk.
BeantwoordenVerwijderenDat zijn hele mooie foto's van het roodborstje Irma.
BeantwoordenVerwijderenAltijd een mooi vogeltje om te fotograferen.
Groetjes Tinie
Hoi Irma,
BeantwoordenVerwijderenSchitterende foto's. Echt super mooi hoe je deze roodborstjes hebt weten te fotograferen.
Grappig hoe ze je ook telkens in de gaten houden met die alerte houding. Erg mooi!!
Groetjes, Marco
I've never seen a comparison of American Robins to European ones...but it looks like the Americans might be bigger, and fatter actually. These are very sweet looking birds. Do they prefer worms to eat like their American cousins? Barb Rogers
BeantwoordenVerwijderenDear Irma, your photos are absolutely stunning.
BeantwoordenVerwijderen