Magnefieke foto's Irma, een lust voor het oog om te zien. Zal ik in de toekomst beslist gebruik van maken, lief van je. Bij deze wil ik je ook nog heel hartelijk bedanken voor je mooie reactie, fijne zondag verder met lieve groetjes, Greetje
Hoi Irma, Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst, daar ga je vast en zeker veel plezier aan beleven, de eerste resultaten zien er al veelbelovend uit. Heel veel succes ermee! Groetjes Loes
mooi foto s irma ja kan nu pas reageren internet was uit de lucht bij mij. Maar het begin heb je gemaakt met je macro lens.mooi hoor.succes en groetjes van mij voor jou en sjaak.
Super mooie foto`s en een leuke blog !! Ik ben ook net begonnen met een blog en zou het leuk vinden als jij ook eens bij mij komt kijken en laat weten wat je er van vind.
Mooie macro's hoor Irma. Je kunt ook alles ook hé. Of het nu vogels zijn of kleine beestjes je zet ze er altijd mooi op. Toppertje ben, en niets anders. En ik ben blij dat ik je ken. Groetjes Toine
Magnefieke foto's Irma, een lust voor het oog om te zien. Zal ik in de toekomst beslist gebruik van maken, lief van je.
BeantwoordenVerwijderenBij deze wil ik je ook nog heel hartelijk bedanken voor je mooie reactie, fijne zondag verder met lieve groetjes, Greetje
Hey zusje, jeetje wat haarscherp, nooit geweten dat een vlieg er zo uit ziet, klasse hoor
BeantwoordenVerwijderenHoi Irma,
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst, daar ga je vast en zeker veel plezier aan beleven, de eerste resultaten zien er al veelbelovend uit.
Heel veel succes ermee!
Groetjes
Loes
mooi foto s irma ja kan nu pas reageren internet was uit de lucht bij mij.
BeantwoordenVerwijderenMaar het begin heb je gemaakt met je macro lens.mooi hoor.succes en groetjes van mij voor jou en sjaak.
er staan weer mooie nieuwe bij irma .succes groetjes sjef
BeantwoordenVerwijderenPrachtige Macr's Irma .
BeantwoordenVerwijderenDeze libelle heb ik nog nooit gezien .
So beautiful pictures Irma!! Your blog inspires me a lot!!
BeantwoordenVerwijderenHave a nice evening:))
Greetings from Norway:))
Qué preciosidad. Que bien nos muestras el micro-universo :) Un saludo
BeantwoordenVerwijderenFantastische Macros!
BeantwoordenVerwijderenGrüsse aus der Schweiz
Hans-Peter
Very nice pictures in your blog! Thank you for a fine time here!
BeantwoordenVerwijderenOh, was für zauberhafte Aufnahmen. Die Geduld und Liebe zur Natur, das beeindruckt mich immer wieder. Liebe Grüße und schönen Sonntag - Andrea
BeantwoordenVerwijderenGreat shots, Irma, The insect world is full of eternal fascination.
BeantwoordenVerwijderenSuper mooie foto`s en een leuke blog !!
BeantwoordenVerwijderenIk ben ook net begonnen met een blog en zou het leuk vinden als jij ook eens bij mij komt kijken en laat weten wat je er van vind.
onsnatuur.blogspot.nl
groetjes michel
Mooie macro's hoor Irma. Je kunt ook alles ook hé. Of het nu vogels zijn of kleine beestjes je zet ze er altijd mooi op. Toppertje ben, en niets anders. En ik ben blij dat ik je ken. Groetjes Toine
BeantwoordenVerwijderenWunderschöne Makroaufnahmen, bin begeistert. Klasse Schärfe und jedes Detail ist zu erkennen. Liebe Grüße Brigitte
BeantwoordenVerwijderenPrachtige en zeer uitgebreide welbsite, je mag er fier op wezen. De foto's zijn schitterend en werken ongetwijfeld zeer inspirerend. Groetjes, Rudi
BeantwoordenVerwijderen