zaterdag 28 september 2024

Zandsculpturen

Een poosje geleden zijn we naar de zandsculturen in Garderen geweest.
Het thema was kinderboeken, tv programma's en bekende Nederlanders, wat een kunstenaars zijn dit die dit allemaal zo mooi kunnen maken.
Hierbij een overzicht wat wij allemaal hebben gezien, ik heb niet alles gefotografeerd dat was veel te veel van het goede, maar ik laat wel de bekendste sculpturen zien.
Ik denk dat dit voor de niet Nederlanders geen bekende dingen zijn waarschijnlijk een paar wel zoals Pippi Langkous, Donald Duck en de Flinstones, maar de Nederlanders weten allemaal wat deze sculpturen betekenen.


*Klik op de foto voor een groter beeld*


Aap Noot Mies

De Bibiolotheek
De Huishoudschool
De Flinstones
Donald Duck
Enkhuizer Almanak, deze wordt gemaakt in mijn geboortestad.
Mind Fuck
Een slagerswinkel
Swiebertje, Bromsnor en Saartje
André van Duin
Roodkapje en de wolf
Arendsoog, ik heb als kind veel van die boeken gelezen
Een ballerina
Kaptein Haddock
Kuifje
Pippi Langkous
De Kameleon
Dik Trom
Dik Trom
Bommel


LET OP.

Reacties met links worden niet geplaatst.
Anonieme reacties worden niet gepubliceerd tenzij er een naam bij staat.


Comments with links will not be posted.
Anonymous comments will not be published unless a name is attached.


Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.



4 opmerkingen:

  1. It's a nice place to visit
    it make me remember about my story book when i was kid, like donal duck, little red riding hood, flint stone and tintin....very memorable. Thanks for sharing. Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Irma,
    Wow, these are all amazing sand sculptures. I loved them all, it is too hard to pick a favorite! Thanks so much for linking up and sharing your post. Take care, have a great weekend. PS, thank you for leaving me a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It is amazing what can be created from sand! All that work and it’s only temporary, washed away with the first good rain. I am in awe! Best wishes - David

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very impressive sand sculptures. All are excellent work.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.