woensdag 11 september 2024

De heide in Bussem

Kort geleden waren wij een dagje met zus en zwager naar de heide geweest.
Dit was dus in Bussem, ruim een uur rijden van ons huis.
We hebben daar een heerlijk gewandeld en er lagen ook een paar Schotse Hooglanders te herkouwen.
Na afloop hebben we thuis een barbeque gedaan.
Alle foto's heb ik gefotografeerd met de telefoon.


*Klik op de foto voor een groter beeld.*


Heideveld

Vergezicht
Heide
Schotse Hooglanders




Ook mooie wolkenluchten.
Heidelandschap

Hier zijn nog plassen water te zien van de zware regenbuien van zaterdag.
Ook met de telefoon een fullframe foto gemaakt.
Fullframe foto
Fullframe foto
Fullframe foto
Fullframe foto

LET OP.

Reacties met links worden niet geplaatst.
Anonieme reacties worden niet gepubliceerd tenzij er een naam bij staat.


Comments with links will not be posted.
Anonymous comments will not be published unless a name is attached.


Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.



24 opmerkingen:

  1. Beautiful photos of the heather and cows, Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola Irma,preciosas y bonitas fotos de estos bellos paisajes y de esas bonitas vacas,todas las fotos perfectas y de mi gusto.Un fuerte abrazo amiga y feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It was certainly a beautiful journey with a beautiful countryside landscape to fill our eyes.
    All the best,
    JR

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's maak jij met de Phone. Op welke stand heb je deze staan? Met de kleine dan? Als ik ze neem vind ik te kleuren soms zo fel. Prachtig ook zeker de heide nog toen. En een gezellige dag was het wel dat bewijzen je fotografie wel. Die stoere beesten doen goed werk daar en hebben echt een koeienleven. Leuk die zwarte erbij.

    Zo ver en lang kan ik het helaas niet meer met steeds die kramp in kuit net boven enkel. Zelfs niet met een rollator had ik gemerkt toen ik van de week naar de winkel liep. Moest wel 4 x stil staan. Maar pijn trok niet weg dus toen maar door gegaan. Maar zo wandelde ik ook met jullie mee. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tine, ik heb de stand staan op 3:4, ik kan dus kiezen, wat de belichting betreft ik kan kiezen voor meer en dan kan ik ook de belichting aanpassen.
      In jou geval zou je dan kunnen onderbelichten.
      Ik kan je zo niet verder helpen, dan zou ik de telefoon moeten zien, maar misschien kan je hier wel iets mee.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  5. Bellos lugares y preciosos animales, Irma. Te deseo un buen fin de semana.
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je zwager en zus gingen ook mee wandelen. Het is daar veel te zien. Wat mooi daar heide. Hooglander kwamen jullie ook tegen. Wat dichtbij. Ik wist niet eens wit en zwart hooglander daar liepen. IK heb nooit meegemaakt. Vroeger gingen we op vakantie. Maar nooit gezien. Echt schitterend mooie beesten om te zien. Jullie hebben vast genoten in deze mooie natuur. Fijne dag. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful area and I am sure that you all enjoyed walking there. Those cattle look very peaceful, but I wouldn’t want to be on the wrong end of their horns! All the best - David

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Irma, daar ben ik weer. Je geeft ons een prachtige fotografische wandeling door de paramo, met foto's van hoge kwaliteit.

    Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Irma.

    Je telefoon maakt mooie foto's.
    Prachtig de heide.
    Mooi die Schotse Hooglanders.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Irma,
    Dat ziet er prachtig uit die paarse heide. Super mooi die kleuren zo met die licht bewolkte lucht. En wat een gave foto's van die hooglanders. Erg mooi gefotografeerd. Het zijn altijd hele indrukwekkende dieren vind ik.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bom dia, Irma
    Lindas fotos, passear é muito bom, são momentos preciosos, um forte abraço.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Te deseo un buen fin de semana. Te mando un beso.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Irma,
    What a lovely place for a walk. The fields of heather look beautiful. I love those cute cows too. Adorable! Thank you for linking up and sharing your post. Take care, enjoy your day and have a great weekend. PS, thank you for leaving me a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful photos! The weather looks perfect for a walk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I would love to take photos with my phone and have them come out this good! How beautiful there in the countryside!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello Irma :)
    What a lovely series of photos. It looks like a nice day for a walk and the heath looks beautiful covered with heather, and how great that you saw the attractive highland cattle looking so relaxed.. I really enjoyed seeing your photo.
    All the best
    Sonjia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Looks like you had a wonderful day!
    The heath in Bussem is so peaceful, and the Scottish Highlanders are cool to see.
    Your phone photos turned out great, especially with those cloudy skies.
    Love how the puddles add to the vibe too.
    A BBQ after sounds perfect!

    Happy Sunday, Irma!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello Irma! Beautiful heath, animals and wonderful photos of you, as always. It's still raining here and there's a risk of flooding. Regards, have a good new week.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Amazing Scotland with their nature beauty, especially that lovely flower. The cows look so healthy....Greetings...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.