woensdag 16 augustus 2023

Verschillende vogels

Deze verschillende foto's heb ik lang geleden gemaakt en in de vrije natuur tijdens mijn wandelingen.
De meeste foto's heb ik vlak bij mijn huis gemaakt, anderen moesten we er voor met de auto op pad.


*Klik op de foto voor een mooier beeld*



Bergeend

Bonte vliegenvanger
Grote bonte specht
Emoe
Grauwe gans
Groenling
Grutto
Houtduif
Kleine karekiet
Zilverreiger
Kluut
Zwarte Kraai
Krakeend
Krooneend
Zanglijster
Nijlgans
Pijlstaart
Putter ook wel Distelvink genoemd.


Anonieme reacties worden niet gepubliceerd tenzij er een naam bij staat.
Ook reacties met links worden niet geplaatst.

Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.




21 opmerkingen:

  1. Hai Irma,

    Een prachte verzameling zo bij elkaar. De kleine zilverreiger is de meest bijzondere. Die heb je er zeer mooi opstaan. De bonte vliegenvanger en de karekiet zijn voor mij de mooiste. Twee prachtige platen, maar de rest doet er weinig voor onder.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Irma.

    Fantastische serie.
    Mooie soorten en super foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great portrait gallery, Irma. It is a long time since I saw a Shelduck and your picture reminds me what a handsome duck it is. All the best - David

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You take really great photos Irma. A very beautiful and sharp portrait gallery !
    Greetings Lasse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijke serie om trots op te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola Irma,magnifica serie de una gran variedad de aves tofas las fotos perfectas y muy lindas me encantan todas querida aniga Iirma..Un fuerte abrazo amiga y feliz fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Me gustan el jilguero , el anade , el cuervo , el emu y el ganso. Te mando un beso.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt schitterend Irma, de putter krijgt van mij de hoofdprijs hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cada imagem está mais bonita do que a outra... impossível escolher favoritas... todas espetaculares!
    Fabulosos momentos, Irma! Aplaudindo daqui!
    Beijinhos! Continuação de uma feliz semana, e com bons motivos para fotografar!
    Tudo de bom!
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You take incredible photos, Irma!
    Such stunning captures!

    Hugs and blessings

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Irma
    wat een soorten heb je voor je lens gehand en erg mooi in beeld gebracht,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Irma, een prachtige serie laat je hier zien van de diverse vogels die je bent tegengekomen. Als ik dan al een favoriet heb is het de grutto. Maar niet minder zijn de andere soorten. Je foto's zijn weer prachtig.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Irma,
    What a lovely post, so many beautiful birds and great collection of photos. I enjoyed them all. Thank you for linking up and sharing your post. Take care, have a happy weekend. PS, thank you for leaving me a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Incredible collection of birds and exceptional photography!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Irma,
    Ongelooflijk mooie boeiende foto's!!!
    Niet alleen de soorten, maar ook hoe je ze gefotografeerd hebt.
    De kleine zilverreiger met dat prachtige kant van sierveren, subliem. De bonte vliegenvanger, jaloersmakend portret en niet niet stijfjes door dat fijne groen links in de achtergrond. Ik mocht willen dat ik zo'n plaat ooit zou kunnen maken van een karekiet, dikke complimenten! Ook bij de kleine karekiet heb je die fijne achtergrond. Het lijkt wel of de specht op het zelfde uitstekende takje zit als de schitterende eekhoorn in je header :-) De emoe met dat loeimooie blauwe oog, is ook een juweeltje. Ik heb er heel erg genoten. van je blogje!
    Groetjes en fijn weekend,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. You have such an eye for a good photo pose and I know you must have a great camera too. Your photos are amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bij sommige vogel heb ik nooit gezien. Wat zijn deze vogels echt super mooi geworden. Prachtig kleuren heeft deze vogels soorten. Knap! Heerlijk gewandeld.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hooi Irma
    wat gaaf die foto's en wat een soorten bij me kaar erg mooi,
    groetjes Herman bedankt dat je me blijft volgen op mijn website,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooi Irma
    ik zag je reactie op mijn blog je wil niet iedere keer op mijn gastenboek reageren maar dat hoeft ook niet ik blijf nog op mijn blog dan kom je gelijk op mijn foto's en dan kan je gewoon reageren als altijd onder mijn foto's,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.