zaterdag 22 juli 2023

Eekhoon, Squirrel

Als we met vakantie zijn op de Veluwe geniet ik altijd zo van de eekhoorns, ook deze diertjes komen niet voor waar ik woon.


*Klik op de foto voor een groter beeld.*






Even het lekker opeten in de boom en rustig blijven zitten.
Hangend aan een boom





Tegen de boom omhoog.










Anonieme reacties worden niet gepubliceerd tenzij er een naam bij staat.
Ook reacties met links worden niet geplaatst.

Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.



28 opmerkingen:

  1. I enjoyed scrolling down and marveling at your photos of the cute squirrel.

    Hugs and blessing, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Irma nou maak je mij echt jaloers het lukt mij maar niet om ze op de foto te krijgen als ik ze al in beeld hebt worden ze door honden of door kinderen die te enthousiast zijn weggejaagd. maar ook het zien daar kan ik ook van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. They are enchanting little animals and Iam sure they provided hours of entertainment, Irma. Lovely photographs. All the best - David

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Irma,
    Your Red Squirrel is adorable, what a wonderful collection of photos. Thank you for linking up and sharing your post. Take care, have a great weekend. PS, thank you for leaving me a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So much cuteness in these squirrel pics! Your pictures are adorable.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. They really are adorable! Looks like this one could star in a movie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Irma, gorgeous photos of the wonderful squirrel. I suppose they kept you entertained for quite a while.
    Greetings Lasse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hola Irma,preciosas y hermosas fotos de estas ardillas en diferentes posiciones en los arboles y ramas todas las fotos perfectas y de mi gusto.Un fuerte abrazo amiga y feliz fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Squirrels are always so cute. Your photos of them are beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze foto's heb je echt heel mooi gedaan. Knap! Zoveel kunnen eekhoorn kunnen foto's maken. Schattig beestje om te zien. Compliment Irma! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh these are just so beautiful as are your photos of them, can see every hair.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Irma, Schitterende serie van de eekhoorn. Het zijn ook zeer fotogenieke dieren. Helaas zijn ze in mijn omgeving steeds minder te zien.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Irma,
    Jeetje wat bof je toch steeds met je schattige eekhoorntjes. En dan zulke prachtige foto's maken!!!! Ik heb genoten en heb geen favorieten, want wat een kwaliteit, heerlijk!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Linda ardilla es un placer mirar sus fotos. Te mando un beso y te deseo una buena semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Irma.

    Dit is zo leuk en mooi en lief.
    Prachtig hoe de Eekhoorn erop staat.

    Super mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Senang melihat foto tipainya. Cantik dan menggrmaskan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Unas fotos extraordinarias de estas simpáticas ardillas, la que más me gusta es la de la cabecera del blog. Enhorabuena amiga Irma, un fuerte abrazo desde el norte de España.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kwam gezellig even bij je mooie eekhoorns kijken. Het zijn dan ook de diertjes die ik graag ziet, maar in bos waar ik veel wandelen gaat daar zijn ze helaas niet. Je hebt van hen supermooie foto's gemaakt. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great series Irma! I just love this cute squirrel. Thank you for linking up and sharing your post. Take care, have a great weekend. PS, thank you for leaving me a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Irma!!! Lovely series of pictures... I love squirrels... Take care..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beste Irma, leuk en geweldig mooie serie van "Eekie" , hartelijke groet, Peter Tamerus

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hooi Irma
    wat geweldig die eekhoren leuke beesten je zou ze zo wille knuffelen mooi in beeld gebracht,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hai Irma,

    Het is inderdaad iedere keer genieten van de eekhoorns. Helemaal in zo'n park waar ze gewend zijn aan mensen. Heerlijke platen en zo mooi van scherpte. Bijna onmogelijk om een favoriet aan te wijzen, maar de foto van de eekhoorn op dat kleine takje in de boom (zelfde takje als in jouw kopfoto) heeft dan wel een streepje voor. Erg mooi is die.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Irma,
    Wat een geweldige foto's van de Eekhoorns en wat veel! De foto's waarop de Eekhoorn op de tak met mos zit, zijn mijn favorieten.
    Toen wij op de Veluwe waren, had ik ook zo'n mooie tak bedekt met mos neergelegd om de Eekhoorns te fotograferen. Ik wist al precies hoe ik wilde gaan doen, maar helaas niet gelukt. Het merendeel van het mos was de volgende dag verdwenen en de mooie tak heeft er ook niet lang meer gelegen. Zoooo jammer! Volgende keer een nieuwe poging wagen.

    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Eekhoorntjes zijn zo leuk. En wat had je ze op een mooie plek, prachtig met dat mos. En het model werkte goed mee, leuke houdingen van het diertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Adoro estes simpáticos animais!
    Esta publicação está o máximo! As fotos estão um encanto, Irma!
    Beijinhos
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.