zondag 16 februari 2020

Dierentuin

Hier een aantal foto's die ik in Burgers Zoo heb kunnen maken.
Foto's zijn op verschillende tijden gemaakt.


Meer foto's zijn te zien op mijn website:  www.digi-irma.nl

Meer foto's zijn te zien op mijn website:  http://www.digi-irma.nl

** Klik op de foto voor een groter beeld **

Goudjakhals
Giraffe
Giraffe
 Parelhoenders
 Gorilla
 Gorilla
 Gorilla
 Hagedis
 Deze drinkt
 Hagedis
 Halsbandpekari
 Baviaan
Neushoorn met jong
Neushoorn met jong
 Neushoorn
Cheetah
 Cheetah


Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.



22 opmerkingen:

  1. Hello, Irma,

    Fantastic zoo critters and photos. I like the giraffes and gorilla. The lizard drinking is a cool capture. The cheetah is beautiful. Well done. Enjoy your day, wishing you a great new week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Irma, Hier heb ik ook van genoten en de gorilla was vast in een slechte bui want keek niet zo vrolijk. Terwijl de cheeta maar dromerig keek. Wat een schatje is ook de kleine nijlpaard die je ook zo mooi in beeld had gebracht met de andere dieren. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Irma.

    Schitterende foto's.
    Zo mooi al deze dieren.
    Het Nijlpaardjong is echt leuk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Irma, heel fraai op de foto gezet deze bijzondere dieren. Zijn de kalkoenen niet toevallig parelhoenen. De hagedis vind ik erg fraai. De gorilla doet me weer denken aan de film die ik recent weer heb gezien. Gorilla's in de mist. Prachtig.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Irma
    geweldige serie is dit top.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke serie. Wat lijkt die gorilla verdrietig....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet er echt eens heen maar het is er steeds zo vreselijk druk! Je hebt echt fijne platen gemaakt, de pekari's maar ook de baviaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hola Irna,espectaculares fotos has heho en este zoo,las fotos todas de mi gusto,el gorila me fascina.Un fuerte abrazo amiga y feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Irma,
    Zeer mooie foto's!! Fantastisch hoe je al deze dieren hebt gefotografeerd.
    Mooi die gorilla's en ook die neushoorn met dat kleintje is bijzonder leuk.
    En dan dat jachtluipaard op die boomstronk, echt super gaaf. Ja Irma, hier hou ik wel van.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk eens aan je bent ook naar Burger ZOO geweest. Wat heb jij echt schitterend mooie foto's gemaakt. Mooi helder foto's zijn het geworden. Gorilla staat mooi te poseren naar jou camera. Jakhalzen echt schitterend geworden. Gelukkig stonden dieren dichtbij. Je hebt goede camera Irma. Neushoorn met de kleine erbij. Toch zag je veel dieren.Ik heb je foto's genoten. Voor jou fijne week.Groetjes J&F,
    PS:Wij hadden nog foto's vergeten. Komt nog bij ons. Nu even niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig moooie serie Irma wat een prachtige momenten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Upeita kuvia <3 TerveisiƤ Suomesta !

    https://valokuvahetkiani.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Preciosas imƔgenes, Irma, bonito paseo fotogrƔfico nos das por el zoo.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful shooting Irma, in the zoo, perfect place for animals.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Irma,
    Echt een super leuke en mooie serie! Vooral die Goudjakhalzen en de Gorilla, maar ook het Jachtluipaard en de Neushoorn met jonkie. Dat zijn wel mijn favorieten. Maar stil werd ik van de hagedis de 1e foto met name, maar zeker ook de tweede foto waar het kleintje drinkt. Waanzinnig mooi!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Irma,

    Jouw Nijlpaarden zijn toch echt neushoorns hoor ;-) Kleine verschrijving natuurlijk. De fotovan de gorilla met de tak is wel heel gaaf.

    Groetjes,
    RenƩ

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Imagens de uma grande beleza... e que quase nos fazem esquecer que os animais nĆ£o estĆ£o no seu habitat natural...
    Grata por partilhar, estas maravilhas! Adorei este seu espaƧo, tĆ£o bonito, ligado Ć  natureza!... TambĆ©m temos um blog de fotografia... se nos desejar visitar, estamos em artandkits.blogspot.com e adorarĆ­amos a sua presenƧa!
    Beijinhos! Desejando-lhe um excelente fim de semana...
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello Irma, the baby rhino is so cool. I am glad they are doing well, I believe some of these are endangered animals in the wild. I love all the beautiful animals. Great series of photos. Thank you for linking up and sharing your post. Happy Saturday, enjoy your weekend. PS, Thanks also for the comment and visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello. Great photos. Awesome gorilla.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wonderful animalphotos !!!I'm excited!
    Happy weekend, Elke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.