woensdag 26 februari 2020

Dierentuin deel 2

Dit is deel 2 van ons bezoek aan de dierentuin Burgers Zoo en de foto's die ik heb kunnen maken.
Foto's zijn op verschillende tijden gemaakt.


Meer foto's zijn te zien op mijn website:  http://www.digi-irma.nl

** Klik op de foto voor een groter beeld **

Zeebra's
Zeebra's
Zeebra
Zeebra
Zeebra's
Flamingo
 Nijlgans
Pinguïns
 Parende Pinguïns
 Panter
Panter
 Neushoorn
Neushoorns
Cheetah
Cheetah
 Varaan
Tijger
 Tijger
 Madagaskar wever
Madagaskar wever
Rode kardinaal


Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.


49 opmerkingen:

  1. Dat zijn toch ook weer mooie dieren die je zo mooi in beeld had gezet en ik kijk ook altijd raag naar die waggelende pinguïns die soms ook grappig kunnen wezen. En de foto van de varaan is echt heel mooi met de spiegeling daarbij maar alle fotografie die je nam ontvangt wel een compliment van mij. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Tine.
      Ik heb echt genoten in de dierentuin, de varaan was ook een toevalstreffer, geluk had ik dat hij net in het water lag.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  2. Schitterende foto's Irma. De panter en de cheetah spreken mij zeer aan. De Madagaskar wever is schitterend in zijn rode verenkleed. De natuur is toch wel uniek. Leuk die parende pinguïns!
    Groeten Roos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Roos.
      Ik was echt heel blij dat ik weer eens kon fotograferen na 4 maanden.
      De parende Pinguïns was een toevalstreffer, dat had ik nog niet eerder gezien daar.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  3. Prachtig Irma je kan ze stuk voor stuk zo inlijsten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij echt schitterend mooie foto's gemaakt. Vooral scherpe foto's geworden. Leuk dat groepje zebra's op de foto's staat. Pinguïns staat zo leuk groepje bij elkaar. Panter en cheeta geweldig foto's geworden. Rode vogel is zeker felle kleuren om te zien. Prachtig allemaal!!! Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor jullie reactie.
      Ik heb genoten in Burgers Zoo, eindelijk na 4 maanden eens weer gefotografeerd.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  5. Hola Irma,espectaculares y bonitas fotos,la de los felinos me encantan,todas en general.Un fuerte abrazo amiga y feliz fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie weer, vooral de zebra's, de diverse portretten en de rode kardinaal (en daarvan dan weer de eerste, ondanks het gaas)!
    Groet, Dick

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Dick voor je compliment.
      Ik ben zelf ook heel blij met deze foto's.
      Ik ben al vaker in Burgers Zoo geweest maar nog nooit deze kunnen vast leggen, deze keer had ik geluk.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  7. Estupenda serie, Irma, a cual mejor. Grandes tiros.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Irma.

    Prachtige foto's Irma van deze mooie dieren.
    De Varaan met de reflectie is echt schitterend.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je compliment Patricia.
      Ik vind deze zelf ook heel goed geslaagd.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  9. Hello Irma, I love the zebras, wonderful birds and zoo critters. Great photos! Wishing you a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Irma,
    Dit is toch genieten. Fantastisch hoe je deze dieren hebt gefotografeerd. Ik weet ook dat sommige plekken bij deze dieren niet altijd even makkelijk te kieken zijn. Maar dit zijn prima resultaten Irma!!
    Prachtig die zebra's en wat een grappige foto van die twee pinguins.
    Ook die varaan en die rode kardinaal is super.
    Erg leuk, krijg meteen weer zin om er ook weer naar toe te gaan...hihi...!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is altijd genieten in een dierentuin Marco, je komt altijd met foto's thuis.
      Bedankt voor je reactie.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  11. Hoi Irma,
    Ongelofelijk! Je laat hier weer een fantastisch staaltje fotografie zien van dierentuin-beesten. Allemaal prachtig van kleur en scherpte. Petje af! De Varaan en de parende pinguïns zijn wel heel gaaf! maar verder heb ik geen voorkeur, teveel juweeltjes ;-) Heerlijk van zitten genieten! Ik hoop dat het intussen beter gaat met je ogen. Ik neem aan dat deze serie al eerder door je was gefotografeerd, dus ik ben benieuwd of het goed met je gaat.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Maria.
      Ik hoop volgende week mijn bril te kunnen halen, dan kan ik eindelijk na 4 maanden goed zien.
      Ik ben nu nog steeds aan het klooien met een leesbril er bij.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
    2. De laatste lootjes Irma, Hou vol! 4 maanden is wel een hele opgave....
      groetjes Maria

      Verwijderen
  12. Who die cheetah die heb je mooi vast kunnen leggen. Burgers staat nog op mijn lijstje maar ik weet niet voor wanneer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt de moeite waard om daar heen te gaan.
      Bedankt voor je reactie.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  13. Lovely Irma, it is fantastic to take so pictures in zoo. I love the Panther, beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello Irma, I enjoyed this critter post. I love them, the penguins look adorable together. Your photos are always awesome too. Thank you for linking up and sharing your post. Happy Saturday, enjoy your weekend. PS, thank your for visiting and commenting on my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you for posting my link and your response Eileen.
      Best regards, Irma

      Verwijderen
  15. That are wonderful animals photos, i love watching them!!!
    Greetings elke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love so much animals, pretty zeebras ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo liebe Irma,
    Wunderschöne Aufnahmen hast Du von Deinem Zoobesuch mitgebracht.
    Die Raubkatzen sind meine Favoriten, aber auch die anderen Tiere hast Du wundervoll fotografiert.

    Einen schönen Sonntag wünsche ich Dir.
    Liebe Grüße
    Biggi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vielen Dank für Ihre Antwort Biggi.
      Viele Grüße, Irma

      Verwijderen
  18. Wat heb je mooie foto's van al die dieren Irma.
    Prachtig om te zien .
    De panter en de cheeta springen er uit voor mij, zonder de andere te kort te willen doen.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. All the photos are wonderful.
    I especially loved the 11th, the panther looking at us, is fantastic.
    Have a nice Sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Uma série de imagens absolutamente extraordinária!!!
    Fabuloso trabalho fotográfico! Mais uma vez, tive a sensação de estar a olhar para estas espécies no seu habitat natural!
    Belos momentos, Irma! Grata por partilhar estas maravilhas! Beijinhos! Feliz domingo!
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fantástico paseo por el Zoo, las fotos son extraordinarias. La que más me ha gustado es la del varano en el agua. Enhorabuena Irma, un fuerte abrazo desde España.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Irma!!!...Beautiful series of images .. Happy week

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie serie Irma, vooral de foto van de jachtluipaard op de boomstronk is super. Mooie platen ook van de kardinaal en de wever.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor je reactie René.
      Ik vind het altijd geweldig om in de dierentuin te fotograferen.
      Je komt altijd met foto's thuis, dat is wat anders als je een rondje om gaat met de camera, dan moet je het echt treffen wat je tegenkomt.
      Groetjes Irma

      Verwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.