zaterdag 26 oktober 2019

Blogpauze


Ik neem een pauze, ik heb woensdag te horen gekregen dat ik met spoed aan mijn ogen moet worden geopereerd, de operatie is aanstaande woensdag al.
Het tweede oog moet 14 dagen later, normaal moet je maanden wachten voor zo'n operatie.
We zouden gister op vakantie gaan, maar die heb ik ook moeten annuleren.


I take a break, I was told on Wednesday that I need emergency surgery on my eyes, the operation is already on Wednesday.
The second eye must be 14 days later, normally you have to wait months for such an operation.

We had planned a vacation, but I also had to cancel it.






                                    Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.

19 opmerkingen:

  1. I'm sorry to hear the eyes, I will be waiting for you Irma, take is easy now.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mi dispiace, tantissimi auguri, un abbraccio.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Que sea una operación rápida y una pronta recuperación. Los mejores deseos desde España, un fuerte abrazo amiga mía.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mucha suerte en la operación, que todo salga bien y la recuperación sea rápida. Bonita imagen floral nos dejas.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best wishes, Irma, I hope that all goes well. David xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge Irma, even wat anders aan je hoofd!
    Ik hoop dat alles goed verloopt!
    Sterkte,
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Irma.

    Dat is niet zo mooi.
    Ik wens je heel veel sterkte toe.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat erg voor je. Dat is zeker niet zo mooi Irma. Jammer dat je vakantie afgezegd heeft. Volgende keer als je beter word kun je nog gaan. Ja toch. Eerst beter worden. Ik wens jou heel veel voorspoedig herstel. Beterschap! Groetjes Jacqueline&Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat naar! Maar je ogen zijn belangrijk en je moet er voor gaan nu. Hoop dat het goed zal gaan. Sterkte, Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hola Irma,espero que todo vaya bien,y estes recuperada pronto para volver al blog y ver tus magnificas fotos.Un fuerte abrazo amiga y feliz domingo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bloggen is leuk, maar je gezondheid gaat voor! Sterkte en tot gauw.
    Groet, Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sterkte Irma en een voorspoedig herstel.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte Irma en een spoedig herstel gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I hope you will be back soon dear ❤

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.