zaterdag 3 december 2016

Hulp voor de huismus

Ik wil jullie vragen om op deze foto te stemmen.
Er is aan mij gevraagd om mijn foto in te sturen voor een wedstrijd.
Het is voor een goed doel namelijk de huismus bescherming, hoe meer stemmen er zijn des te meer kans om te winnen.
Als je op de link klikt kan je stemmen, je krijgt daarna een email om te bevestigen, ik hoop echt dat jullie dit willen doen.

I would ask you to vote for this picture.
Has asked me to send in my pictures for a contest.
It's for a good cause: the house sparrow protection, the more voices there are, the more chances to win.
If you click, you can vote in the picture, then you get an email to To confirm, I really hope you guys want to do this.

https://photochallenge.panasonic-eneloop.eu/en/vote/photo/14264/irma-kok-huismus-bescherming-nederland-nl

19 opmerkingen:

  1. Hoi Irma.

    Ga ik doen Irma.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really like the sparrows. I voted and I hope that as well. Regards.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Irma,
    ein TOLLES Foto! Ganz klar das ich da mitmache.
    Meine Stimme hast Du!

    Ein schönes 2. Adventswochenende wünsche ich Dir.
    Liebe Grüße
    Biggi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Irma, I voted! Happy Saturday, enjoy your weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I have just voted so I hope you have a wonderful weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OK!!! :-))) beautiful portrait.. Good luck Irma..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hola Irma,te acabo de dar mi voto,espero que tengas suerte y ganes con esa bella foto el concurso querida amiga.Un fuerte abrazo y feliz domingo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk ga ik stemmen!!!!
    Fijn weekend Irma,
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bonita foto, la he votado, espero que ganes.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil iedereen die heeft gestemd bedanken voor de steun.
    Ik heb nog lang niet genoeg stemmen, maar ik hoop dat het voor 29 december wel goed komt.

    I want to thank everyone who voted for the support.
    I have nearly enough votes, but I hope it'll be good for 29th of December.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie foto is het, natuurlijk heb ik voor je gestemd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Iran via mijn tablet kan ik wel reageren en ik heb voor je foto gestemd. Groeten Roos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp je Roos, bedankt voor je stem en sten, sta nu op plaats 9 met 86 stemmen, nog veel te kort helaas.

      Verwijderen
  13. Gestemd op je mooie mus Irma! Suc6
    grtjs buuf uit Enkhuizen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Irma
    Ik heb 3 x gestemd en nu zijn 114 stemmen !!

    Groetjes
    Elisabetta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hola Irma,bellas y magnificas fotos de estos Lúganos en diferentes posaderos de lujo me han gustado todas en general,por mi zona todavia no se dejan ver.Un fuerte abrazo amiga y feliz fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.