woensdag 10 januari 2024

Eekhoorn, Squirrel

Deze eekhoorn kan ik fotograferen als we met vakantie zijn en in een huisje verblijven.
Het is altijd genieten deze keer waren we in september met vakantie en hebben we volop genoten van de eekhoorns en ook van de vogels.
We vermaken ons altijd heel goed, we wandelen veel en mijn man fietst ook daar, ik heb het wel geprobeerd het fietsen, maar ik heb nog te veel last van mijn schouder, ik heb al bijna drie jaar last van een frozen schoulder, dit is zeer pijnlijk en pijnstillers werken helemaal niet.
Gelukkig gaat het de laatste maand iets beter, de pijn is nu beter te verdragen.


*Klik op de foto voor een mooier beeld.*



















Anonieme reacties worden niet gepubliceerd tenzij er een naam bij staat.
Ook reacties met links worden niet geplaatst.

Anonymous comments will not be published unless a name is included.
Comments with links will also not be posted.

Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.





40 opmerkingen:

  1. Hooi Irma
    wat zijn dit weer gaffe foto's van die eekhoren Super.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte met je schouder hopelijk word het iets draagbaarder maar deze foto,s van de eekhoorn dat is genieten niks dat het overal steeds drukker word maar als ik er eentje voor de lens had en wachtte op een mooi moment kwam er wel een hond of een groepje kinderen het moment verstoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jij bij vakantie huisje eekhoorn bij komt loeren. Ik vind echt geweldig mooi beestje te zien. Ook heerlijk wezen wandelen geweest. Je manlief gaat liever fietsen dan kun meer omgeving bekijken. Leuk dat jullie toen leuk gehad hebben. Fijne dag gewenst. 🌞

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A gorgeous gallery of a very lovely creature, Irma. Well done. All the best - David

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Irma,
    Vervelend dat je al die klanten telkens hebt. Het beperkt je toch in de manieren van ontspanning en er lekker op uit te trekken.
    Maar wat een fantastische foto's zijn dit. Echt super tof om te zien. En ook prachtig van kleur. Dikke complimenten en beterschap!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sounds like a lovely holiday in September, enjoying squirrels and birds! Sorry to hear about your frozen shoulder, but glad it's getting better now. Cherish those moments with the wildlife, Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hola Irma magnifica serie de fotos dedicada a esta linda Ardilla todas las fotos perfectas y de gusto.Espero que mejore el hombro lo mas rapido posible.Un fuerte abrazo amiga y feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en mooie foto's van de eekhoorn Irma.
    Mooi helder en scherp in beeld gebracht.
    Wat vervelend dat je zo veel en al zolang last van je schouder hebt.
    Hoop voor je dat het gauw beter gaat.
    Maar mooie foto's maken kun je nog wel ;-))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So sorry to read about your shoulder, hard to put up with I expect but as you said it's a little better pain wise.
    The photos are beautiful, these creatures fascinate me as we as you know don't have them down here.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie serie van Eekje, wat zijn ze rap hè? Maar je hebt deze knap gefliepst.
    Had je pinda's bij je? Ik zie Eekje op een foto op een pinda knabbelen.
    grtjs Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjolein, klopt hoor ik heb altijd pinda's mee als we daar met vakantie zijn.
      Ik geniet altijd zo van de eekhoorntjes.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  11. Goede foto's Irma, op zoek naar de schoonheid van de eekhoorn.

    Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Irma!!! Vey nice pictures... I hope you get better soon.. Living with pain is very sad... I know about this... Take care...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Te deseo un buen fin de semana. Te mando un beso.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Halo irma, Wat en supermooie fotos van de eekhoorn. Mij is het nogg steeds niet gelukt om mijn vriendjes die ik graag ziet te fotograferen. Ik heb van al je fotos dan ook weer genoten. Wens jou en al je bezoekers mooie dagen toe. L.G, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Irma.

    Geweldige foto's van dit mooie diertje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi zus het zijn prachtige foto's van de Eekhoorns.
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Irma,
    Sweet captures of this adorable squirrel. Thank you for linking up and sharing your post. Take care, have a wonderful weekend. PS, thank you for leaving me a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello Irma :=)
    Such gorgeous captures of the very young squirrel, almost a baby, and so adorable. I'm so sorry to learn that your shoulder is still painful and prevents you from doing some things you love. I hope the pain subsides and you feel better soon. It's been far to long for you to carry on a normal life, and my thoughts will be with you.
    Best Wishes
    Sonjia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Irma, please forgive the wrong name.:=( I just wanted to thank you for your lovely comment.Thank you!:=)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. An advantage of walking is getting a chance to watch a cute critter...and take lots of photos. Love this series!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Irma, Oh it is really great photos of the squirrel; Great backgrounds and colors. Nice vacation place you got there ! Hope your shoulder will continue to get better !
    All the best greetings Lasse

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Adoro esquilos! As imagens estão adoráveis! Não consigo decidir-me sobre qual goste mais! Estimo que seu ombro continue recuperando, Irma! Eu também continuo a recuperar com a ajuda de uns suplementos vitamínicos de uma grande gripe, que me deixou bastante em baixo, desde Dezembro! Estou melhorando... mas ainda longe, de me sentir completamente OK!...
    Beijinhos! Feliz semana!
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Irma, wat een prachtige foto's van de eekhoorn. Mooie setting en achtergrond. Het zijn leuke diertjes en dankbaar om te fotograferen.
    Spijtig van je schouder maar gelukkig nu wat minder pijn.
    Beterschap.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Les deseo una linda semana. Les mando un beso.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. The squirrels are wonderful. It's great that you had the opportunity to observe them.
    I wish you a speedy recovery for your shoulder... since yesterday I've been doing shoulder exercises with my husband. He was prescribed them by the doctor and they have to be done every day... so I'm the therapist but the exercises are good for me too, they're done with Theraband and at the end there are stretching exercises - it starts with warming up and then about 10 min exercise daily - it's a lot of fun for two. Today the Theraband (yellow) arrived for my husband.
    A kind greeting to you.

    De eekhoorns zijn geweldig. Leuk dat je de kans hebt gehad om ze te bekijken.
    Ik wens je een spoedig herstel van je schouder... Sinds gisteren doe ik samen met mijn man schouderoefeningen. De dokter heeft ze hem voorgeschreven en ze moeten elke dag gedaan worden... dus ik ben de therapeut, maar de oefeningen zijn ook goed voor mij, ze worden gedaan met Theraband en aan het einde zijn er rekoefeningen - het begint met een warming-up en daarna elke dag ongeveer 10 minuten sporten – het is erg leuk voor twee. De Theraband (geel) is vandaag aangekomen voor mijn man.
    Een vriendelijke groet voor jou.
    Hug

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Irma, Geweldige serie van een schattig eekhoorntje! tuk voor stuk juweeltjes. De header is natuurlijk ook super met die pluimpjes aan de oren, die mag je nog steeds wel laten staan van mij, ik word er altijd vrolijk van. ! Foto 7 en 9 zijn mijn favoriet!
    Vervelend van je frozen sholder...pffft heel naar, zeker met zo'n hobby, sterkte!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Espectacular reportaje de las ardillas, todas las fotos son extraordinarias. Irma enhorabuena por las fotos, un fuerte abrazo desde el norte de España.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. It's so cute and your photography is great

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hello Irma,
    Love this cute red squirrel, I wish I could see them here. Great series of photos.
    Thank you for linking up and sharing your post. Take care, have a happy weekend. PS, thank you for leaving me a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a cute critter. I'm glad at least you can walk and enjoy the outdoors. I'm sorry you have so much pain though. I'll keep you in my prayers!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lovely photos. Good to hear your shoulder pain is now tolerable.. hope the pain eases more.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. The photos you show us of that red squirrel are really charming. Greetings and congratulations Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Te mando un beso y ten una buena semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Eekhoorns blijf ik prachtige dieren vinden.Het is alleen zo jammer dat ik ze zelf nog niet heb kunnen fotograferen. Prachtige fotos zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.