woensdag 23 maart 2022

Eekhoorn, squirrel

Hier een aantal eekhoorns die ik tijdens mijn vakanties kon maken.
Waar ik woon komen geen eekhoorns voor, dus ik geniet dubbel als ik ze kan fotograferen zodra ik met vakantie op de Veluwe ben.
Ook hier stonden er ook een aantal van op mijn website.


                                                    **Klik op de foto voor een groter beeld**






















Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.


Delen met Eileen Zaterdag Critters




33 opmerkingen:

  1. Hai Irma,

    Het is altijd genieten wanneer er eekhoorntjes rond je vakantiehuisje huppelen. Ik kan er altijd uren van genieten. Een heerlijke verzameling zo bij elkaar en ik heb zo'n idee dat je de verzameling nog wel zal uitbreiden de komende jaren. Ze zijn allemaal mooi en lekker scherp. Top.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie en follow-up van de eekhoorns, Irma, ze zijn niet makkelijk te fotograferen omdat ze zo rusteloos zijn en je hebt fantastische foto's achtergelaten.

    Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous series of photos. They seems such a delightful creature of which I’ve never seen in reality.
    Thanks for sharing..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Those are some really good pictures! I just saw one trying to cross the street :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is genieten Irma het is mij nog niet gelukt om eekhoorns te fotograferen maar wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola Irma,magnifcica y bellas fotos de estas lindas ardillas,fotos espectaculares nitidas y todas de mi gusto.Un fuerte abrazo amiga y feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Irma,
    Ik ben dan wel vogelaar, maar je kunt me geen groter plezier doen dan eekhoorntjes op je blog te zetten, fantastisch!! Zo mooi van kleur, scherpte en wat zijn ze schattig!
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Irma.

    Ik kan echt genieten van de Eekhoorntjes.
    Super mooie foto's heb je kunnen maken.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lol, nice post. First time I can see there are differences between the individuals. Nice post. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a delightful photo series, Irma.

    I love squirrels.

    Have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze eekhoorntjes zie het veel op Veluwe. Dat weet ik. Ik zag ook toen veel eekhoorntjes op vakanties. Zelf pindadopjes geven. Kwam op af. Zo leuk. Zijn wel erg snel. Je hebt prachtig eekhoorntjes kunnen maken. Scherpe foto's. Compliment Irma. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello Irma.
    What a pretty Red squirrel! I love those ear tufts, they are adorable. Wonderful series of photos. Thank you for linking up and sharing your post. Take care, enjoy your weekend. PS< thank you for leaving me a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Irma :=) Your images are all delightful. Each squirrel photo is a joy to see. Thank you for sharing these diverse captures.
    All the best. :=)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. They really are adorable! We don't have any here with the long tufts on their ears and it just makes me smile to see these photos!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Irma
    wat heb je die eekhoren mooi in beeld gebracht wat een leuk dier,
    hoe gaat het met jou schouder pees ik moet eraan geopereerd worden eindelijk na twee en halfjaar pijn,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Herman, morgen komt de othopeed bij de huisarts, daar moet ik heen.
      Afwachten dus wat daar uitkomt, een frozen schoulder duurt heel erg lang, de hele boel is ontstoken en ik heb echt heel veel pijn daardoor.
      Geen enkele pijnstiller werkt bij mij.
      Lief dat je vraagt hoe het gaat, nog niet goed dus.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  16. Ohh wat een geweldige serie. Ik vind eekhoorns zo leuk. En echt fijn als je een vakantie adres hebt waar je ze veel ziet. Ik hoop ze in april te zien, maar de laatste keer dat we daar waren lieten de eekhoorntjes het nogal afweten.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alsof ze voor je poseren wat een geweldige platen ook die haren op de punten van die oortjes, wat een schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Estou encantada a olhar para as imagens... vezes sem conta!... Cada imagem, está mais ternurenta do que a outra! Adoro fotos de esquilos! Fantástico trabalho fotográfico, Irma! Muitos parabéns! Um beijinho! Votos de continuação de uma boa semana, estimando que já se tenha recuperado por completo!
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love those photos Irma! Some of the squirrels look like they have antennas on their ears lol! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben jaloers op je mooie foto's Irma.
    Gun het je van harte hoor ;-))
    Prachtige serie van het eekhoorntje.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Irma, genieten van deze foto's van de eekhoorn. Het blijven prachtige dieren en helaas ook niet al te vaak meer te zien.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful squirrel and good blog. I followed your blog now. Thx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello Irma,
    Your photos of the squirrel are beautiful, well done. The red squirrel is pretty, cute critter. Thank you for linking up and sharing your post. Take care, have a happy weekend. PS, thank you for leaving me a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. We have mostly grey squirrels here and they are not nearly this cute! I always get tickled when I see those ear tufts!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hello Irma,:=) I just came over to look at your beautiful photos of the Red Squirrel again.
    They are rather special.:=)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Cute squirrel and all these photos are gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. You got great pictures of the cute squirrel. I love his ear tufts, so expressive. - Margy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo lieve Irma
    hoe schattig! Je hebt weer zulke magische foto's weten vast te leggen. Ik hou van eekhoorns, ze zijn zo levendig, hardwerkend en de vacht is zo pluizig. Ik zou er heel graag mee willen knuffelen (daar is hij zeker niet enthousiast over).Groeten - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a fantastic series of photos. How cuty and beautiful are the squirrels.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a beautiful post with great photos! We dont have Squirrels neighbours here. They look so cute.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.