zondag 20 september 2020

Zonsondergang

Deze keer wat foto's van de zonsondergang en op verschillende jaartijden gemaakt.
De foto's zijn gemaakt met de telefoon en vanuit de woonkamer.

Gelukkig ben ik weer opgeknapt en was het geen corona, hoest nog wel een beetje maar dat gaat ook wel weer over.

Meer foto's zijn te zien op mijn website:   http://www.digi-irma.nl

** Klik op de foto voor een groter beeld **



















Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.

Delen met Eileen Zaterdag Critters

36 opmerkingen:

  1. Hello Irma,
    I am glad you did not have the COVID virus and you are feeling better. Your sunset images are gorgeous. Stunning colors and silhouettes. Take care and stay safe. Thanks for linking your post and for the comment. Have a happy day and a great new week ahead.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Irma.

    Gelukkig Irma, geen Corona.
    Prachtige foto's van de luchten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Irma, fijn weer een post van je te zien en te lezen. Ook heel fijn dat je weer aan de betere hand bent en geen Corona hebt. De foto's die je hier laat zien zijn prachtig. Wat een kleuren en mooi luchten. Super!
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Roos.
      Ja ik ben ook blij dat weer wat ben opgeknapt.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  4. Hoi Irma,
    Dat is fantastisch zeg. Wat een super mooi uitzicht heb jij zo van uit huis. Je foto's zijn super mooi en elke dag toch weer anders. Fantastich gedaan!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Marco.
      Klopt het is iedre dag anders, ik woon hier echt fantastisch.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  5. Hello Irma. It's nice to know that you're feeling better. Wonderful photos.
    Take care.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Irma
    wat gaaf hier houw ik ook erg van mooi in beeld gebracht,
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hola Irma,primero que nada mi enhorabuena por tu recuperacion y saber que ya estas bien me alegro muchisimo que no fue el corona.Magnificas fotos de de estas puestas de sol todas de una gran calidad y belleza amiga.Un fuerte abrazo amiga y feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig weer wat opgeknapt en geen corona dat is een opluchting,maar je foto,s zijn geweldig mooi en dan zo uit de woonkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi irma,
    In de eerste plaats: fijn om te horen dat je geen corona hebt! En hopelijk knap je gauw helemaal op!!!
    Wat heb je een fantastisch uitzicht vanuit je woonkamer! De foto's zijn bloedje mooi! Vooral die knalrode luchten zijn echt spectaculair! De telefoon voldoet prima!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Maria.
      Ik ben ook heel blij dat ik geen corona heb, het gaat gelukkig nu weer iets beter met mij.
      Ja het uitzicht hier in dit huis is echt geweldig, we zijn er echt zo blij mee, het is een verschil van dag en nacht met ons vorige huis, daar keek ik tegen een paar garage deuren aan.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  10. Beautiful skies. We finally have clear skies after a week of smokey haze. - Margy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je woont daar op de 1e rang Irma, geweldig zo vanuit je woonkamer. Wat een schilderijen.
    Fijn dat het beter met je gaat, grtjs Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Marjolein.
      Klopt hoor we wonen hier echt geweldig en met een prachtig uitzicht.
      Echt een verschil van dag en nacht met ons vorige huis.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  12. Supermooi Irma, of je in een andere wereld stapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zonsondergangen blijven altijd trekken. Zodra er een beetje kleur in de lucht begint te komen begin ik al mijn camera op te zoeken. Zo vanuit je huiskamer is natuurlijk lekker makkelijk,maar is wel een mooie afleiding als je niet helemaal lekker bent. Gelukkig lijkt het met een sisser af te lopen, dus: snel aar weer naar buiten!
    Groet, Dick

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Dick.
      Ik voel mij een stuk beter inderdaad, maar ben nog niet helemaal de oude.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  14. Uma selecção de imagens, de uma beleza extraordinária!
    Nem sei dizer qual prefiro! Parabéns, Irma! Como sempre, um belo trabalho fotográfico!
    Um beijinho! Votos de continuação de uma boa semana, estimando a continuação das suas rápidas melhoras! Tudo de bom!
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kiitos kommentistasi.
    Terveisiä Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige serie, het laat goed zien hoe verschillend de zonsondergangen zijn, steeds weer anders van kleur.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Ghita.
      Ja we wonen hier echt geweldig met een prachtig uitzicht ook, echt heel anders als ons vorige huis.
      Groetjes Irma

      Verwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.