Deze keer wat foto's van de Tjiftjaf.
Foto's zijn op dezelde dag gemaakt, maar wel op verschillende plekken
Meer foto's zijn te zien op mijn website: www.digi-irma.nl
** Klik op de foto voor een groter beeld **
Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.
Hello Irma,
BeantwoordenVerwijderenYour Chifchaff is so cute. Adorable photos. I love the singing photos, the first shot is my favorite. Thank you for linking up your post. Enjoy your day, wishing you a happy weekend! PS, thank you for the visit and comment.
Thanks for the comment and posting my link Eileen.
VerwijderenBest regards Irma
little pretty birds....great shots.
BeantwoordenVerwijderenenjoy your weekend
Thanks for the comment Tanza.
VerwijderenBest regards Irma
All pictures are great, but I adore especially the first one ♥
BeantwoordenVerwijderenThanks for the comment Kinga.
VerwijderenBest regards Irma
How beautiful this little bird is and your pictures are wonderful!
BeantwoordenVerwijderenHappy weekend, Elke
Thanks for the comment Elke.
VerwijderenBest regards Irma
Hello. Fantastic photos. Chiffchaff is so beautiful bird.
BeantwoordenVerwijderenTake care!
Thanks for the comment Anu.
VerwijderenBest regards Irma
Nice
BeantwoordenVerwijderenThanks for the comment Agnieska.
VerwijderenBest regards Irma
Hoi Irma.
BeantwoordenVerwijderenGeweldig mooi vogeltje.
En super mooie foto's heb je gemaakt.
Groettie van Patricia.
Bedankt voor je reactie Patricia.
VerwijderenGroetjes Irma
Love it
BeantwoordenVerwijderenThanks for the comment.
VerwijderenBest regards Irma
Hola Irma,espectacular serie de Mosquitero común,fotos magnificas y con mucho detalle y en posaderos de lujo,todas las fotos de mi gusto.Un fuerte abrazo amiga y feliz fin de semana.
BeantwoordenVerwijderenGracias por tu respuesta Antonio.
VerwijderenSaludos Irma
Tsjonge Irma die heb je echt geweldig weten te fotograferen. Vooral de eerste foto (en dus je kopfoto) is echt een superplaat. Heerlijke fris en de vogel messcherp in beeld. Een foto waar je enorm tevreden mee mag zijn, zonder de rest te kort te doen. Die frisse kleuren geven de foto een enorme uitstraling. Mooi ook die foto's van de vogel tegen die strakblauwe lucht.
BeantwoordenVerwijderenGroet,
René
Bedankt voor je reactie René.
VerwijderenIk ben zelf ook heel blij met deze foto.
Groetjes Irma
Hoi Ima,
BeantwoordenVerwijderenWat heb je daar een mooie reeks van kunnen maken. Prachtige beelden.
Mooi ook met die helder blauwe achtergrond. Maar foto 12 en 16 springen er wat mij betreft zeker uit. Super gedaan!!
Groetjes en een fijne avond,
Marco
Bedankt voor je reactie Marco.
VerwijderenIk ben zelf ook heel blij met deze foto's.
Groetjes Irma
What a pretty bird with such soft colors. It reminds me of the winter colors of Goldfinches here. Beautiful photos!
BeantwoordenVerwijderenThanks for the comment Diane.
VerwijderenBest regards Irma
Not an easy bird to photograph as it always seems to be flitting about but you have captured a wonderful series of images Irma. Thanks for the comments you leave. I appreciate every one. Stay safe and have a good week.
BeantwoordenVerwijderenThanks for the comment Margaret.
VerwijderenBest regards Irma
Absolutely stunning of a Chiffchaff Irma.
BeantwoordenVerwijderenThanks for the comment Bob.
VerwijderenBest regards Irma
Stupende le tue fotografie.
BeantwoordenVerwijderenBuona domenica.
Grazie per la tua risposta Giancarlo.
VerwijderenSaluti Irma
It seems to me that the same bird visits my garden :)
BeantwoordenVerwijderenBeautiful pics !
Greetings
Thanks for the comment Ela.
VerwijderenBest regards Irma
Prachtige vogel de tjiftjaf, Irma, de foto's zijn fantastisch.
BeantwoordenVerwijderenVriendelijke groeten.
Bedankt voor je reactie Jesús.
VerwijderenGroetjes Irma
Wat een prachtige fotografie Irma om hen zo mooi in de lens te mogen vangen.Was ook even op je website geweest en vind deze ook erg mooi.
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor je reactie Tine.
VerwijderenGroetjes Irma
Wat heb je de Tjif tjaf mooi gefotografeerd Irma, prachtig stuk voor stuk.
BeantwoordenVerwijderenDe eerste is de mooiste voor mij, voor jou ook vast want je hebt hem voor de kopfoto gebruikt ;-))
Groetjes Tinie
Bedankt voor je reactie Tinie.
VerwijderenInderdaad ik vind de eerste foto zelf ook heel goed geslaagd, vandaar dat ik er ook een kopfoto van heb gemaakt.
Groetjes Irma