maandag 20 januari 2020

Boomklever / Sitta europaea

Hier een aantal Boomklevers.
Foto's zijn vorig jaar gemaakt tijdens mijn vakantie op de Veluwe.
Ik hoop binnenkort ook weer te kunnen fotograferen, het ver kijken gaat goed, maar dichtbij is nog lastig, kan ook nog niet te lang bezig zijn met de pc, want dan gaan mijn ogen zeer doen.
Maar ik ben op de goede weg terug.


Meer foto's zijn te zien op mijn website:  www.digi-irma.nl

** Sinds februari doet de lightbox het bij mij niet meer, maar misschien bij jullie wel **
** Dus nu maar even de foto's extra groot laten zien **





Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.




27 opmerkingen:

  1. Hoi Irma
    mooie foto van die boomklever het zijn prachtige vogels.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze boomklever weet ik nog goed. Deze vogel is zeker prachtig om te zien. Rustig aan doen. Beterschap gewenst. Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Irma, I hope your eyes are recovering well. You will be back to normal soon. Love the cute Nuthatch photos, it is an adorable bird. Thank you for linking up and sharing your post. Enjoy your day, wishing you a happy new week! PS, thank you for the visit and comment on my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Irma,
    Wat een plaatjes. Fantastisch zo met die kleuren en die zonnepit in zijn bekkie.
    Beterschap nog!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful Nuthacth images Irma, I hope your eye get better soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola Irma,maravillosas y bellas fotos de este Trepador azul.Me alegro de corazon que ya va casi todo bien lo tuyo de la vista,espero que en poco tiempo estes recuperada del todo.Un fuerte abrazo amiga y feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige opnames Irma, en fijn te lezen dat je er binnenkort weer op uit gaat. Maar doe voorzichtig aan.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo liebe Irma,
    wundervolle Aufnahmen vom Kleiber!
    Bei uns ist er sehr selten zu Gast, aber einmal hab ich ihn schon in diesem Jahr gesehen.

    Ich wünsche Dir weiterhin gute Besserung!!

    Eine schöne Woche wünsche ich Dir.
    Liebe Grüße
    Biggi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Irma.

    Fijn je weer te zien op het blog.
    Prachtige foto's laat je zien.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Preciosas fotos del trepador azul, me encanta el color y el desenfoque del fondo, es fabuloso. Enhorabuena amiga Irma, un fuerte abrazo desde España.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bonitas fotos del trepador, Irma. Espero que siga la mejoría.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Irma, fijn dat dat je weer mooie foto's plaatste en doe het maar rustig aan want ogen zijn het dierbaarste bezit van een mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Irma,
    Fijn om te horen dat je langzaam maar zeker aan het herstellen bent.
    Rustig aan maar met die PC !!
    Maar ik vind het wel heel leuk dat je hier ff een paar prachtige Boomklevers plaatst.
    Platen om je vingers bij af te likken! Prachtig.
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie plaatjes, Irma. Hopelijk kun je er snel weer op uit om meer van dit soort foto's te maken. Het zal vast wel kriebelen...
    Groet, Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi vogeltje. Zijn die ook in de Achterhoek denk je? Dan ga ik eens goed opletten in onze tuin namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello Irma, Beautiful bird and images. Thanks for sharing your post. Happy Saturday, enjoy your weekend. PS, thank you for the visit and comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Irma. It is so beautiful bird. Wonderful photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a sweet little nuthatch! Beautiful photos! Feel better soon! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Irma,

    Goed om te lezen dat het inmiddels beter gaat met jouw ogen. Hopelijk zie je weer snel zo scherp als een arend.
    Toch een paar lekkere platen van de boomklever. Lastige, snelle rakkers zijn het.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Irma, fijn dat het de goede kant op gaat met je ogen.
    Ook al gaat het langzaam, maar langzaam gaat ook vooruit.
    Prachtige foto's heb je hier van de boomklever.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O dat pitje in dat bekkie, geweldige platen zeg. De bovenste is door de kleuren mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Espero que por esta altura, já tenha recuperado totalmente, do seu problema nos olhos!
    Ambas as imagens estão fabulosas, com um nível de detalhe incrível!
    Adorei!!! Beijinhos
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.