woensdag 29 mei 2019

Zwanen

Hier een aantal foto's van Knobbelzwanen en Wilde zwanen, deze heb ik een poos geleden gemaakt.
De Wilde zwanen zijn al van wat langer geleden en die zijn gemaakt met de Canon camera.


Meer foto's zijn te zien op mijn website:  https://www.digi-irma.nl

** Bij mij werkt de lightbox niet meer **
** Dus daarom plaats ik de foto's in het groot **

Portret Knobbelzwaan
Knobbelzwaan zwemmend
 Portret Knobbelzwaan
 Knobbelzwaan zwemmend
 Knobbelzwaan zwemmend
 Portret knobbelzwaan
 Wilde zwaan
 Wilde zwaan
Portret Wilde zwaan
 Wilde zwaan
 Wilde zwaan
 Portret wilde zwaan

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.


Door een opmerking in te dienen, gaat u ermee akkoord dat persoonlijke gegevens (bijv. IP-adres, locatie van de login, enz.) kunnen worden opgeslagen en verwerkt voor statistieken door Google. 
Bij het instellen van een vinkje voor verdere meldingen over vervolgopmerkingen, gaat u ook akkoord dat persoonlijke gegevens (bijv. IP-adres, locatie van de login, enz.) worden opgeslagen. 

Ik plaats af en toe foto's met personen op de foto's, mocht u foto's van u zelf zien in mijn blog, en u wil dat niet, kan u contact opnemen via mijn blog zelf.

Dit is het privacybeleid van google: https://policies.google.com/privacy?hl=nl


19 opmerkingen:

  1. Hoi Irma.

    Super mooie foto's van de Knobbelzwanen en Wilde zwanen.
    Die laatste is leuk met die veertjes op zijn snavel.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful photos of Swans, especially the Whooper Swans, close up, fantastic.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of course...fabulous photos. Beautiful swans I also can see really magical shadows in one photo. :)
    Have a nice day, best regards. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Irma en zelfs de wilde zwanen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Irma,
    Prachtige beelden.
    Mooi hoe je deze zwanen hebt gefotografeerd.
    Vooral die portretten op foto 1 en 6 vind ik erg mooi. Mooie warme kleuren en grappig met die waterdruppels vallend van zijn snavel.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ongelofelijk mooi. Die één na laatste, daar val ik op. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hola Irma,magnificas y espectaculares fotos de estos dos bellos Cisnes que tenemos en Europa,las fotos son de lujo con muchos detalles y todas de mi gusto.Un fuerte abrazo amiga y feliz fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Irma
    fantastische Bilder von den Schwänen, sehr schön
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Buenos planos de cerca del cisne,Irma, algunos con mucha gracia. Buenas fotografías.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Irma, wat een prachtige opnames van de zwanen. De wilde zwaan is voor mij wel een prachtige en bijzondere soort en daardoor mijn favoriet.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Irma,
    Mooie serie van deze zwanen. De portretjes van de Knobbelzwaan zijn prachtig tot in details. En ik vind Wilde zwanen zo apart en mooi. Ook deze serie is schitterend, vooral de laatste foto met dat veertje!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo liebe Irma,
    wunderschöne Fotos.
    Die Porträtfotos sind meine Favoriten.
    Lustig auch auf dem 1. Foto mit den Wassertropfen die aus dem Schnabel fallen und dem letzten Foto mit den Federn im Schnabel.

    Ein schönes Wochenende wünsche ich Dir.
    Liebe Grüße
    Biggi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn zwanen toch mooie vogels. Beide soorten heb je mooi en ook van dichtbij vast kunnen leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello Irma, fantastic captures of the Mute Swan and the Whopper Swans. They are both beautiful birds. Your photos are lovely. Thank you so much for linking up and sharing your post. Happy Saturday, enjoy your day and weekend. PS, thank you for the comment on my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello. Great photos. Swans are so beautiful looking birds.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Irma,

    Je hebt de zwanen prachtig weten te fotograferen. Hele mooie scherpte en wat vooral opvalt is de hoe mooi het wit van de zwanen tot zijn recht komt. Top gefotografeerd.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.