donderdag 2 mei 2019

Voorjaar

Hier een aantal foto's die ik deze week heb gemaakt.
Nu de verhuizing is geweest kan ik eindelijk weer eens met de camera op stap.
Foto's zijn gemaakt met mijn Sony compact camera.


Meer foto's zijn te zien op mijn website:  www.digi-irma.nl

** Bij mij werkt de lightbox niet meer **
** Dus nu maar even de foto's extra groot laten zien **

Wilde haycint
 Uitgebloeide paardebloem
 Seringen
 Smeerwortel
 Akelei
 Wilde hyacint
 Tulpen
 Boerenzwaluw
 Fuut
 Zingede winterkonig
 Winterkoning
Winterkoning


Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.



Door een opmerking in te dienen, gaat u ermee akkoord dat persoonlijke gegevens (bijv. IP-adres, locatie van de login, enz.) kunnen worden opgeslagen en verwerkt voor statistieken door Google. 
Bij het instellen van een vinkje voor verdere meldingen over vervolgopmerkingen, gaat u ook akkoord dat persoonlijke gegevens (bijv. IP-adres, locatie van de login, enz.) worden opgeslagen. 

Ik plaats af en toe foto's met personen op de foto's, mocht u foto's van u zelf zien in mijn blog, en u wil dat niet, kan u contact opnemen via mijn blog zelf.

Dit is het privacybeleid van google: https://policies.google.com/privacy?hl=nl


29 opmerkingen:

  1. Hoi Irma,
    Mooie foto's van al deze lente bloemen.
    Je foto's van deze vogels vind ik ook ontzettend mooi genomen. Wat een plaatjes!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic photos of the wild flowers and the birds, excellent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello, Irma! I love the beautiful spring flowers. The wren and swallow are sweet birds. Nice shot of the Grebe! Enjoy your day, have a great weekend ahead.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Irma
    mooi die bloemen die zwaluw is gaaf.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the singing Wren He has such a lovely song and great photographs of the other birds and beautiful flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola Irma,maravillosas y bellas fotos de flores primaverales y aves,todas de lujo y de mi gusto.Un fuerte abrazo amiga y feliz fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo liebe Irma,
    Du hast wieder ganz fantastische Fotos gemacht!
    Wunderschön Deine Blumen- und auch Vogelbilder.
    Ich muss auch mal wieder zu unserem Kanal laufen und schauen ob die Schwalben schon ihre Nester fertig gebaut haben.

    Einen schönen Tag wünsche ich Dir.
    Liebe Grüße
    Biggi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bellas fotografías, Irma, una bonita representación de la primavera, con una extraordinaria calidad de imagen.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Irma.

    Fantastische mooie foto's van de bloemen.
    De Vogels zijn super mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Perfect and very charming photos.:)
    Warm greetings dear Irma. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Irma, I linked up your blog, thank you! I really love your pretty flowers. The birds are all beautiful too. The Barn Swallow is a favorite. I love the pretty Grebe and cute Wren. Happy Saturday, enjoy your weekend. PS, thanks for visiting and leaving a comment on my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely flowers! Beautiful birds!
    Have a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Irma dit is met recht voorjaar ten top

    BeantwoordenVerwijderen
  14. The Dandelion shot is superb!! The Wren is cute too.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Irma. Your link has been added to I'd Rather B Birdin' ...lovely photos!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So much detail in your flower photos! And I love the cute birds this week. They are all new to me! Enjoy your weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. All the photos are wonderful but I especially loved the 1st.
    Have a nice Sunday
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bardzo ładny wiosenny post.., pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Just gorgeous!!!.. Lovely shots Irma.. Happy week ahead

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Irma, een waar plezier om je foto's te bekijken. Zo mooi. De foto van de wilde hyacint spreekt mij het meeste aan maar ook de foto van de smeerwortel is prachtig.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Irma,
    Fraaie serie. Vooral de wilde hyacinten, de smeerwortel (onderschatte soort!) en de winterkoning spreken mij aan. VooraL die laatste zo uitbundig zingend vastleggen is niet makkelijk!
    Groet, Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Unas fotos de una extraordinaria belleza, me han gustado mucho todas. Enhorabuena amiga Irma, un fuerte abrazo desde España.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello Irma, thanks for sharing your post. I linked you up! Your bird photos are lovely And the flowers are gorgeous. Happy Saturday, enjoy your weekend. PS, thank also for leaving me a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fantastic photos !! I love all these beautiful flowers and birds !!
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie bloemen foto's Irma.
    Maar de zwaluw en het winterkoninkje stelen voor mij de show dit keer.
    Zooooo mooi !!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.