zaterdag 1 december 2018

Varia

Deze keer laat ik een varia aan foto's zien, allemaal gemaakt met mijn nieuwe camera.
De foto's zijn gemaakt  tijdens mijn vakantie op de Veluwe.


Meer foto's zijn te zien op mijn website:  www.digi-irma.nl

** Sinds februari doet de lightbox het bij mij niet meer, maar misschien bij jullie wel **
** Dus nu maar even de foto's extra groot laten zien **

Kuifmees
Merelman
 Tropische plant
Tropische plant
Sayaguesa runderen
Giraffe
Gnoe
Neushoorns
Leeuw drinkt bij een plas water
Sayaguesa rund
Leeuw drinkt
Gorilla
Gorilla
 Panter
Panter
Glanskopje
Tropische plant
Pinguins
Gaai
Merel
Roodborst
 Glanskop
Kuifmees
Glanskopje
Sayaguesa runderen
Sayaguesa rund

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.



Door een opmerking in te dienen, gaat u ermee akkoord dat persoonlijke gegevens (bijv. IP-adres, locatie van de login, enz.) kunnen worden opgeslagen en verwerkt voor statistieken door Google. 
Bij het instellen van een vinkje voor verdere meldingen over vervolgopmerkingen, gaat u ook akkoord dat persoonlijke gegevens (bijv. IP-adres, locatie van de login, enz.) worden opgeslagen. 

Ik plaats af en toe foto's met personen op de foto's, mocht u foto's van u zelf zien in mijn blog, en u wil dat niet, kan u contact opnemen via mijn blog zelf.

Dit is het privacybeleid van google: https://policies.google.com/privacy?hl=nl


33 opmerkingen:

  1. Hooi Irma
    wat een gevarieerde blog je foto's zijn weer er mooi.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Irma, I love all the beautiful tropical plants. The zoo critters are awesome, one of my favorite photos is of the Wildebeest and their reflection. The Crested Tit is beautiful. They are all lovely birds and photos. I linked up your post, thanks for sharing. Happy Saturday, enjoy your day and weekend. PS, thanks also for the nice comment on my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful images Irma. My favourite amongst birds, is the Crested Tit, fabulous. The animalx, it has to be the Male Gorilla. I love everything you have put across.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Irma.

    Prachtige foto's heb je gemaakt.
    Mooi de kleintjes en de grote, de dieren van de dierentuin zijn prachtig.

    Super mooi Irma.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schöne, interessante Aufnahmen!!
    Grüße zum Advent
    Crissi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och, wat mooi. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Voor mij schieten de merel en het roodborstje eruit. Ik hou van hen. Normaal al. Ik ben zo blij als ik er eentje in het echt zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Irma. Beautiful, beautiful photos. Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Witaj droga Irmo. :) Bardzo mi miło znów oglądać Twoje zdjęcia, są przecudowne. :) Kocham zwierzęta i bardzo lubię je oglądać na fotografiach. Cudownego weekendu Ci życzę. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The images of the Crested Tit remind me of the many unsuccessful searches I had to find this bird, finally having great results in Slovenia last year, where it was quite common in the Julian Alps.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Irma,
    Tjonge wat een gevarieerde blogpost is dit! Het wild is prachtig Die runderen heb je mooi geplaat, ook de gnoes aan het water met die spiegeling, heel fraai! Maar de Gorilla, de panter en de leeuw zijn favorieten van me! Van de vogeltjes sla ik al steil achterover ;-) die kuifmees doet zijn naam wel alle eer aan, gaaf! Maar de glanskop en de roodborst zijn ook zulke leuke foto's. Je had een geweldige buit mee naar huis aan foto's!
    groetjes en fijn weekend,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Irma,
    Dit is echjt super!! Wat een fantastische foto's heb je daar gemaakt.
    Uiteraard spreken die wilde dieren mij enorm aan, zoals die panter, leeuw en die gorilla. Prachtig zijn ze.
    Maar ook van die vogels vind ik dat kuifmeesje een prachtige vogel en die je ook erg mooi hebt weten te fotograferen. In deze blogpost zit alles in, echt genieten.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You took some amazing photos! The Giraffe wins the prize though...oh and that Panther! WOW!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Preciosas fotografías, Irma, con una definición excelente, buenos trabajos.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hola Irma,una gran variedad de fotos de diversas especies de animales,todas de lujo y de gran calidad,me han gustado todas en general.Un fuerte abrazo amiga y feliz fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Niet alleen maar vogels, maar die stelen wel de show.Ik weet niet waar jij zat op de Veluwe, maar ik zit daar ook geregeld in een vakantiehuisje in de bossen en hoop steeds op een Kuifmees, maar ik zie ze nooit! En je hebt hem er ook nog een prachtig op staan. Ik ben dus wel lichtelijk jaloers...
    Groet, Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love the Crested Tit pictures. Amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bardzo zróżnicowany post..., urzekły mnie te kwiaty..., super zdjęcia u kadry.., pozdrawiam Irma:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Irma,
    Wat heb je schitterend mooie foto's gemaakt van deze dieren. Sommige vogels heb ik niet eerder gezien. Wat zijn ze mooi om te zien. Rund en panter en leeuw en gorilla enz heb je echt hele mooie foto';s van gemaakt. Wat leuk dat je daar bent geweest. Het was geslaagde dag geweest zo te zien. IK wens jou mooie zondag toe. Groetjes F&J.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a variety of different critters you saw and photographed on your holidays Irma. i cannot pick a favourite as they are all so good images I could not find an email address for you as I wanted to send you an e Card and I am going to Cape Town this week so I will wish you an early Happy Christmas and hope that 2019 brings good health, happiness and peace.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks so much, Irma, for sharing all this beauty of nature with us at I'd Rather B Birdin

      Verwijderen
    2. You always give us so much pleasure and such a great variety of birds no matter where you roam...for that I send along my thanks and appreciation for linking in with us at I'd Rather B Birdin. Have a beautiful week ahead & Happy Birding!

      Verwijderen
  20. Wat een mooie serie heb je hier Irma, lekker gevarieerd ook.
    Kan niet kiezen welke ik het mooiste vind hoor.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow!!! Que fotos mas bonitas, me han gustado mucho todas y sobre todo las de aves forestales, son fantásticas. Enhorabuena Irma, un fuerte abrazo desde España.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Irma!!!.. Very nice series of images .. Happy week ..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. beautiful flowers and wonderful series of photos.
    greeting- evi erlinda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie varia en die nieuwe camera doet het prima, of het nu vogeltjes zijn of grotere dieren, je hebt ze haarscherp erop staan.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai Irma,

    Ik mag toch hopen dat de leeuw en gorilla niet op jouw vakantiepark rondwandelde ;-)
    Mooie serie met de kuifmees en de glanskop als winnaars. Kuifmees is toch wel 1 van mijn favoriete vogeltjes.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful collection of critters. Awesome post and photos. https://irmasnatuurbeleving.blogspot.com/2018/12/varia.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS, thanks for sharing your post and linking up! Happy Saturday, enjoy your day and weekend!

      Verwijderen
  27. Wonderful selection of critters. The penguins caught my eye. That bull in the last shot looks like he would like to charge someone. Enjoyable post!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wonderful photos! I'm happy you have a new camera!
    (ツ) from Cottage Country Ontario , ON, Canada!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.