zondag 14 oktober 2018

Varia

Deze keer laat ik een varia aan foto's zien, allemaal gemaakt met mijn nieuwe camera.
De foto's zijn gemaakt in het natuurpark Lelystad, de Heemtuin in Enkhuizen, en in het plantsoen in Enkhuizen


Meer foto's zijn te zien op mijn website:  www.digi-irma.nl

** Sinds februari doet de lightbox het bij mij niet meer, maar misschien bij jullie wel **
** Dus nu maar even de foto's extra groot laten zien **

 Jonge meerkoet
 Baltsende futen
 Kuifeend
 Kuifeend
 Dahlia
 Chinese roos
 Schaap op dor gras
 Wilde zwaan
 Wilde zwaan
 Wilde zwaan
 Wilde zwaan
 Ooievaar
 Vliegende ooievaar
 Vliegende ooievaar
 Jonge knobbelzwaan
 Jonge knobbelzwaan
 Jonge knobbelzwaan
Zwartkop meeuw

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.



Door een opmerking in te dienen, gaat u ermee akkoord dat persoonlijke gegevens (bijv. IP-adres, locatie van de login, enz.) kunnen worden opgeslagen en verwerkt voor statistieken door Google. 
Bij het instellen van een vinkje voor verdere meldingen over vervolgopmerkingen, gaat u ook akkoord dat persoonlijke gegevens (bijv. IP-adres, locatie van de login, enz.) worden opgeslagen. 

Ik plaats af en toe foto's met personen op de foto's, mocht u foto's van u zelf zien in mijn blog, en u wil dat niet, kan u contact opnemen via mijn blog zelf.

Dit is het privacybeleid van google: https://policies.google.com/privacy?hl=nl


37 opmerkingen:

  1. Ohh daar heb je weer mooie foto's Irma.
    De baltsende fuuten is heel erg mooi, zo'n mooi moment heb je hier.
    Al had ik zelf graag de wilde zwanen eens voor de lens, mooi hoor.
    Fijne zondag, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo irma,
    die neue Kamera hat sich gelohnt, sehr schöne Bilder herausgekommen, die jungen Schwäne sind toll
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat maakt zulke mooie foto's van deze dieren. Echt super1 Fuuten staat heel mooi op de foto. Zo scherp. Knobbelzwanen staat ook lief op de foto's.Wauw vliegende ooievaars is zeker heel scherp. Je hebt wel goede camera Irma. Knappe foto's. Compliment!!! Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Irma.

    Prachtige serie foto's heb je gemaakt.
    Super mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Extraordinary beauty, both flowers and birds

    Your post & photos are super this week, as always...thanks so much for sharing it all with us at I'd Rather B Birdin'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sharing this with us at I'd Rather B Birdin is appreciated...thanks!

      Verwijderen
  6. Kauniita kuvia ja terveisiä Suomesta !

    https://valokuvienkertomaa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello, Irma! Beautiful post and photos. I love the Grebe, Stork and Tufted Duck. All the birds are beautiful. The flowers are lovely. Happy Sunday, enjoy your day and have a great new week ahead.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bonitas fotos, Irma, algunas con unos detalles muy curiosos, buen trabajo.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Irma,
    Wat een mooie en gevarieerde foto's!!
    Super hoe je die twee futen zo mooi in beeld hebt gekregen. Ook die kuifeend vind ik erg mooi gefotografeerd.
    En die chinese roos, wat een beauty.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hola Irma,magnificas fotos,con mucha variedad de especies,todas son de mi gusto y bien acertadas.Un fuerte abrazo amiga y feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Irma,
    Lekker divers! Ik houd ervan. Prachtige foto's heb je gemaakt.
    Die wilde zwaan zie je toch niet zo gauw dichtbij, super! Maar het kuifeendje is ook geweldig vertederend en mooi. De baltsende futen zijn zo mooi, daar word je stil van. Super vastgelegd. Je Kokmeeuw op de paal is ook een hele fraaie.
    Groetjes en een fijne week,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such beautiful photos! My favorite is the one with the futs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great work with your new camera Irma. The gull is a Black headed gull. Have a great week ahead.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo liebe Irma,
    wunderschöne Fotos!
    Meine Favoriten sind das zweite und achte Foto.

    Liebe Grüße
    Biggi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Extraordinario reportaje fotográfico, me han gustado todas las fotos y en especial la segunda que es extraordinaria. Enhorabuena Irma, un fuerte abrazo desde Cantabria.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Irma het is weer een hele mooie serie en zo als je wel gemerkt hebt zit ik niet meer op mijn blog mijn hond neemt zoveel tijd in beslag het schiet er gewoon bij in en de reactie zijn zo weinig dus daarom hoef ik het ook niet om te doen lieve groetjes ik je gauw weer te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful series of the water birds, my favourite is the Whooper Swans, thanks Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Irma!!!.. Varied and beautiful images. Regards

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Irma, zou ik toch weer een bericht missen. Wat een super camera heb je, ik las ergens dat ie wel al gerepareerd is.
    De kuifeend vind ik zo 'schattig' en de wilde zwanen, heb je ze hier in het park gefliepst? De vliegende ooievaar, wat is ie groot he`. Knap gefliepst!
    Fijn weekend, groetjes uit Enkhuizen van je buuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello Irma, I linked up your post. Sorry you are having problems. Your post and photos are beautiful. I love the Swans, grebes and the cute sheep. I keep missing the Tufted Duck that shows up here sometimes. Thank you for linking up and sharing your post. Happy Saturday, enjoy your weekend. PS, thank also for the comment on my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful looking Grebes and love the storks.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Irma
    mooie serie nu al een wilde zwaan mooi hoor.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful, beautiful photos.
    Have a nice sunday
    Grettings
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook erg leuk om af en toe wat 'losse foto's' te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Piękne zdjęcia ptaków a perkozy przepiękne!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow ! That's nice to visit your blog, dear Irma !!! You are the perfect photographer!
    I admire these fantastic photos !!
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Many beautiful pictures of varied motifs, and as usual good quality of all photos.

    Ottar

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Guten Morgen liebe Irma,
    dir sind wieder so wunderschöne Aufnahmen gelungen.
    Gerade so, als würdest du direkt neben ihnen stehen
    und in die Augen schauen. Ich bin wieder total
    begeistert. Liebe Grüße - AndreaBastelmaus

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat ziet er goed uit Irma. Je zult een hoop plezier beleven aan de nieuwe camera. Mooie plaat van de futen.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gave serie Irma, beweeg me ook weer eens in blogland!
    ik moet zeggen je camera doet het goed..
    mooie scherpe opnames van de vele soorten, sommigen zijn prachtig
    gedetailleerd! mooie blog! complimenten

    groet en fijn weekend, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  31. mooie serie, leuk die baltsende futen. Haha, de wilde zwaan, ik dacht even dat ie er wel heel vroeg was, maar dit was natuurlijk natuurpark Lelystad, daar zitten ze het hele jaar.
    mooie foto's van de verschillende watervogels
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.