zondag 5 november 2017

Friese Stabij

Een poosje geleden heb ik deze serie foto's van de hond van onze Yoga lerares gemaakt.
Ik vond het geweldig om te doen, en onze lerares was echt super blij met de foto's.

Meer foto's zijn te zien op mijn website:  www.digi-irma.nl


**Het is echt belangrijk om de foto's in het groot te bekijken.**
**Klik op de eerste foto dan kan je doorklikken of scrollen**

Hond in actie
 Lerares met haar hond
Spelen met een stok
 In volle vaart
 In volle vaart
 Zittend

 Spelen met de bal

 Spelen met een bal
 Liggend

 Portret

 Portret
 Portret



Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.



28 opmerkingen:

  1. Hola amiga Irma,magnificas fotos de este simpatico perro en accion,jugando con su entrenador.Todas las fotos son de mi agrado.Un fuerte abrazo amiga y feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's a wonderful looking dog, so full of vigour, bounding everywhere. It looks like puppy. And if that is your yoga teacher, she looks great too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superb photos Irma. So well taken the pictures.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh Lovely dog. Beautiful pictures.. Well-done Irma.. :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Irma,
    Een werkelijk schitterende fotorapportage! Wat een super mooie kwaliteit. Ik zou daar ook heel blij mee zijn!. De speelsheid, alertheid, intelligentie en kameraadschap van het dier komt ook heel mooi over op de foto's en dat is extra knap!Je yogalerares boft maar met jou ;-)
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Irma,
    Wat heb je dat mooi gedaan. Leuke poses en prachtige kleuren ook zo met dat groene gras erbij.
    Lijkt me niet eenvoudig om een hond in de juiste positie te krijgen. Mooie portretten ook. Knap gedaan hoor!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo liebe Irma
    was für schöne Aufnahmen! Da stecke so viel Lebensfreude drin, am liebsten würde man den Ball werfen und dem Hund zuschauen, wieer über die Wiesen flitzt.
    Liebe Grüße - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Irma.

    Super mooie reportage van deze leuke hond.
    De foto's zijn fantastisch.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Śliczne zdjęcia ... pięknie pokazane.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie reportage! Ik heb zoiets een keertje gedaan met een pikzwarte hond en dat is best moeilijk, maar zwart-wit is misschien zelfs nog wel een grotere uitdaging. Het is jou goed gelukt, want de belichting is prima!
    Groet, Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Estupendo reportaje fotográfico le has hecho a este bonito perro, un buen Book.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Irma, Wat een leuke serie en zo mooi gefliepst! Ik kan me voorstellen dat ze heel blij was met deze foto's. Je hebt mooi het speelplezier van de hond weer gegeven.
    Groetjes van je buuf uit Enkhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello, Irma! He is a beautiful dog. He seems very well behaved and photogenic too.
    Adorable photos of the dog and owner. Thank you so much for linking up your post. Have a happy day and new week ahead!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Irma het doet mij heel erg aan Bo denken lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The dog is lovely and nice, and the pictures are wonderful. Greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Irma
    mooie serie het is altijd leuk om honden te fotograferen.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great dog and and nise pictures👍🏻

    Ottar

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ze gelukkig met het eindresultaat was, kan ik mij helemaal indenken! Wat een mooie fotoreeks!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo, liebe Irma!

    Wunderschöne Bilder von einem sehr hübschen Hund hast Du gemacht. Die Portraits gefallen mir besonders gut, weil man seine treuen Augen gut sehen kann. Dass die Besitzerin Freude mit den
    Bildern hat kann ich mir vorstellen.
    Danke für's Zeigen. ;-)

    Liebe Grüße und eine schöne Zeit
    Elisabetta

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tu maestra tiene que estar muy contenta con el resultado de la sesión, son todas magníficas sobre todo en las que se le ve saltando. Enhorabuena Irma, saludos desde España.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a beautiful dog !!
    I admire your series of pictures !
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geen wonder dat ze hier blij mee is, prachtige foto's Irma.
    Een hele mooie serie.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een supermooie serie Irma, knap werk wat je hier laat zien,ook wel een heel fotogeniek hondje trouwens. Ik kan me voorstellen dat jouw yogalerares heel blij is met deze serie.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie hond en je hebt er een prachtige serie van gemaakt, de hond ik actie heb je heel scherp erop staan, knap hoor
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful dog - great pictures!
    Happy day Crissi

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hai Irma,

    Ik heb dit ook wel eens gedaan en weet dus dat het niet zo makkelijk is als het lijkt. Een dier blijft toch onvoorspelbaar en dat maakt dit soort werk erg lastig. Erg knap hoe je de hond in vlucht hebt gefotografeerd.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.