woensdag 31 december 2014

Beste foto's van 2014

Ik wil een overzicht laten zien van de foto's die ik in 2014 heb gemaakt.
Het was moeilijk kiezen, je hebt er in een heel jaar best veel gemaakt, dit zijn de mooiste vind ik zelf.

Meer foto's zijn te zien op mijn website:   http://www.digi-irma.nl


**Foto's zijn in de vergroting  beter van kwaliteit, dus scherper en duidelijker.**
Klik op de eerste voor een mooier en groter beeld!!
For better and larger image click on the first picture.

Specht
Pimpelmees
 Winterkoning
Eekhoorn
 Gorilla
 Bruine Kiekendief
Koolmees
Boerenzwaluw
 Tortelduif
Spreeuw
 Zonsondergang
 Glanskopmees
Bedankt voor alle leuke reacties die ik dit jaar kreeg.
Ik hoop dat jullie nog vaak mijn blog komen bezoeken.
Voor allemaal een hele fijne jaarwisseling, een gelukkig en gezond 2015.
Groetjes Irma

Thanks for all the nice comments that I received this year.
I hope you often come to visit my blog.
For all a happy new year and a healthy 2015.
Greetings Irma

55 opmerkingen:

  1. Hi Irma,
    marvelous during the whole year 2014. I love your wonderful photos of birds, animals and nature.
    I wish you a good start into the New Year 2015 !
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Irma
    mooie serie uit 2014 ik hoop dat 2015 net zo mooi woord.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Irma je kan op een heel mooi foto-jaar terug zien.wij wensen je een gezond en mooi nieuw foto-jaar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bonito recopilatorio fotográfico has elegido para despedir el año, bellas imágenes. Feliz Año Nuevo.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je Irma voor jou ook en blijf door gaan met die prachtige foto's maken lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful series of photos, Irma! You have had a great year with your photography! I enjoy my visits here.. I wish you and your family all the best in 2015. A very Happy & Healthy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's! Lijkt me erg lastig om er maar een paar uur te zoeken want je maakt zoveel moois!
    Ik wens je een fantastische 2015 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are all marvellous photos! I wish you a Happy New Year 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Irma.

    Prachtige foto's heb je uitgezocht voor je jaar overzicht.
    Ik heb genoten van alle mooie foto's die je dit jaar hebt laten zien..
    Bedankt!!

    Heel veel goeds toegewenst in het nieuwe jaar 2015.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Todas maravillosas, la de la ardilla es mi favorita. Desde España los mejores deseos para 2015, un fuerte abrazo amiga Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very beautiful selection of photos! Love the squirrel...and the birds as well. Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Irma, het is een prachtig jaaroverzicht geworden. Voor volgend jaar wens ik je weer veel fotoplezier en ik kijk uit naar wat voor moois je ons weer zal laten zien.
    Veel gezondheid en alle goeds voor 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn inderdaad geweldig Irma, wat een plaatjes!! Mooi om inderdaad zo een selectie te zien van je mooiste foto's!!
    Ik vind die specht wel heel erg mooi hoor!! Nou hier mag je trots op zijn hoor.
    Op naar het volgende jaar met hopelijk veel geluk en gezondheid en uiteraard ook veel foto plezier.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  14. your photos ALWAYS impress the heck out of me! of this set, the harrier and the dove are my favorites. just stunning! blessings to you, dear irma, for the new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You had a very successful year with your camera Irma. I like your Great spotted Woodpecker the best, mainly because I can't seem to get pictures of them.

    Happy New Year

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Fecho de ouro para 2014: belíssima série!

    FELIZ ANO NOVO ♫♬° ·.
    HAPPY 2015!!!
    ིه° ·.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Those are all wonderful shots !
    Happy New Year !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Irma, ik wens u en uw dierbaren een Gelukkig Nieuwjaar, alle liefde en vooral gezondheid.
    Heb dank u zeer voor uw vriendelijke bezoeken en reacties op mijn blog. Groeten - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great series of pictures, Irma. Thanks for your friendship over the past year. I'll look forward to reading your blog in 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastic pictures! Congrats on these wonderful birds. Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thank you for sharing all these very beautiful photographs, each one a delight for the eyes. I also would like to thank you for visiting me and leaving such sweet comments. I would also like to wish you and your loved ones A Very Happy and Healthy New Year in 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dear Irma,

    these are wonderful photos of all birds, congratulations to these awsome shots. :-)
    Yesterday I took some photos as well, unfortunately I didn't manage to take a photo of the great spotted woodpecker.
    But now I can admire it here on your blog.

    Have a nice Silvester evening and I wish you a happy and healthy year 2015. :-)

    Lots of greetings
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fantastisch overzicht Irma,
    prachtige opnames..De foto van de spreeuw springt er uit voor mij...
    heel mooie serie...ik wens je een goede jaarwisseling en een
    een goed en gezond 2015 met veel mooie foto momenten!!

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hola Irma,magnificas y bellas imagenes que has elegido para esta despedida de año,todas me gustan y todas de mucha calidad.Un fuerte abrazo amiga y un feliz año 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooie keuze heb je gemaakt Irma, suk voor stuk prachtige opnamen, waarbij voor mij de laatste er uitspringt, heel mooie rustige opname.
    Alle goeds gewenst voor 2015 met veel mooie natuuravonturen.
    Natuurkieker Coby
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Szczęśliwego Nowego Roku 2015 - Happy New Year 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful, crisp and colorful shots. Happy birding in 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Your photos are so amazing, can see each & every one of the birds feathers so clearly! Thank-you for sharing! Happy new year! Phyllis

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Stuk voor stuk zijn het prachtige foto's, waaruit ik geen keuze wil maken.
    Ik wens jullie alle goeds voor 2015 met vooral een goede gezondheid en veel plezier met fotograferen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goeie mrogen Irma,

    een heel mooi overzicht met prachtige momenten :-)
    Altijd heel mooi om dat weer even terug te zien.

    En ook voor jou een heel mooi, gelukkig, fotogeniek en mooie momenten in 2015. Dat dit jaar je mag brengen wat jij ervan verwacht.

    Groetjes , Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jeetje, Irma, wat een mooie foto's allemaal. Echt het neusje van de zalm, hoor. Ik ga voor het winterkoninkje, maar dat komt omdat ik dat zo'n leuk vogeltje vind. En voor je duif, omdat je die zo komisch hebt gefotografeerd. Ik wens jullie alle goeds voor 2015 en voor jou een fotogeniek jaar. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi overzicht, veel vogeltjes, waarvan in het winterkoninkje het mooiste vind.
    De eekhoorn is ook super, die heb ik voor 2015 op mijn wensenlijstje staan.
    Voor 2015, alle goeds en veel mooie natuurmomenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Happy New Year Irma, and make plenty of shots like these.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een prachtig jaar overzicht Irma, ze staan er allemaal mooi op. Maar de duif steelt de show, die zit zich zo parmantig te poetsen. Zit zeker te wachten op zijn/haar geliefde.
    Ik wens jou en Jacques en heel gezond en fijn jaar, groetjes van je buuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hai Irma,

    Allereerst een mooi 2015 toegewenst met veel geluk en een goede gezondheid. Hopelijk laat je weer vele mooie platen zien, waarbij vooral voor mij vaak de scherpte in je foto's opvallend is. Met grote regelmaat laat je toch platen zien waarin de details zo haarscherp in beeld gebracht worden. Ieder veertje kun je vaak zien. Erg mooi. In de serie foto's hierboven is vooral de foto van de bruine kiek er eentje die ik zelf ook erg graag gemaakt zou hebben. Die is echt heel mooi.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wonderful photos all! I wish you all the best in 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Really beautiful shots! What a great year!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. prachtige serie Irma,mooie fotos. Die kiekendief wil ik er ooit zo ook nog wel eens graag erop. Ik wens jullie ene heel gezond en gelukkig 2015 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wonderful shots- and the gorillas- wow! Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Happy New Year, Irma! Wishing you health, happiness and more wonderful photos for 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wonderful fotos! Happy New Year to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. et fantastisk foto år fra deg Irma, ønsker deg et riktig godt nytt år !

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Lieve Irma,
    voor jou en je man,
    een gelukkig nieuwjaar en veel gezondheid in 2015.
    en natuurlijk mooie foto's
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  44. So much variety. Love the bird preening and that sky is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. hello Irma, great collection of birds and photos. Thank you for linking up and sharing your post..Have a happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Fantastic selection of critters. Have a wonderful weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Beautiful year you had shown pictures. Regards.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Irma,

    Allereerst de beste wensen voor 2015! Wat heb je een mooi overzicht gemaakt met lekker veel vogels, daar word ik natuurlijk blij van. De Winterkoning vind ik super. Prachtig gedetailleerd. Klasse.
    Overigens krijg ik in de lightbox de 1e foto niet groot te zien, zal wel weer kuren van blogger betreffen.

    Ga lekker door in 2015 en tot ziens op de blog.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marianne, bedankt voor je reactie.
      Ik zie de foto's wel gewoon groot in de lightbox.
      Ik weet dus niet wat er aan de hand is.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  49. Hello Irma .. Great series of pics.. Today is a magical night for children in Spain .. The three kings day.. I hope you bring love and peace for 2015 .. Kisses from Madrid ..

    BeantwoordenVerwijderen
  50. It was nice to look at the beautiful photos.
    I'm going on a journey, a blog break over two weeks.
    Oh well!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Your photos are always spectacular!! Each and every one. Love your eye and your photography style. You get the best subjects, too!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.