woensdag 28 februari 2024

Roodbosrt, Erithacus rubecula

Ook deze roodborst fotografeer ik als ik met vakantie ben.
Deze foto's ook vanuit mijn vakantiehuisje gefotografeerd en sommige gewoon tijdens het wandelen.


*Klik op de foto voor een groter beeld*


Veschillende roodborstjes




















                   
Anonieme reacties worden niet gepubliceerd tenzij er een naam bij staat.
Ook reacties met links worden niet geplaatst.

Anonymous comments will not be published unless a name is included.
Comments with links will also not be posted.

Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.






29 opmerkingen:

  1. Hoi Irma.

    Schitterende foto's van dit mooie vogeltje.
    Is voor mij toch wel een van mijn favorieten vogeltjes.

    Greoettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Irma,
    Dit is toch fantastisch. Het zijn zulke leuke vogeltjes om te fotograferen, maar niet altijd even eenvoudig.
    Deze foto's zijn echt heel mooi en bijzonder knap gedaan. Leuk ook met dat groene mos erbij op die takken of stronken.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hooi Irma
    mooi die roodborst en dat allemaal voor je raam prettige vakantie,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Those photos are awesome!

    My wife and I love watching the birds outside our window!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze mooie wandeling heb je roodborstje tegen gekomen. Je maken prachtige foto's. Mooi van kleur deze roodborstje. Deze vogel is altijd wel vrijwel schuw. Moet heel rustig fotograferen. En bij jou is heel goed gelukt Irma. Compliment!! Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola Irma,espectaculares y fabulosas fotos del Petirrojo en posaderos muy bonitos y con unos fondos de lujo y una buena luz,todas las fotos me gustan.Un fuerte abrazo amiga y feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige homage aan het roodborstje ik zie ze ook heel graag.helaas steeds minder lijkt het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Me enamore del pajarito. Te mando un beso.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous photos of the robin, they are such a delight to see with beautiful colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De fotografische follow-up die je maakt van de petrrojo is prachtig, en dat allemaal zonder je huis te verlaten.

    Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Preciosa serie del Petirrojo, me han gustado mucho todas las fotos. Enhorabuena Irma, un fuerte abrazo desde el norte de EspaƱa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Irma,
    Verrukkelijke serie met lekker hƩƩl vƩƩl schattige roodborstjes!
    Wat een knappe foto's, mooie setting en super scherp!
    Ik heb genoten!
    Fijn weekend,
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Irma,
    I love the sweet Robin, wonderful collection of photos.
    Thank you for linking up and sharing your post. Take care, have a great weekend. PS, thank you for leaving me a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Irma, dat is genieten zeg. Ik vind jouw serie zo mooi. Genieten hĆØ, die roodborstjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie en scherpe serie foto's van het roodborstje Irma!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello Irma :=)
    A delightful series of photos of the charming European robin, and beautifully photographed Irma.
    Enjoy your weekend
    All the best
    Sonjia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. These Robins are so colorful and different from those here in the US. I love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your robin photos are stunning, Irma! Each shot captures the beauty and charm of these birds so perfectly.

    Hugs and blessings

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beetje te late reactie maar ben aan de klus thuis dus niet altijd online. Maar wat een mooie serie heb je mij ook weer laten zien. Zelf heb ik ze heel weinig gezien maar heb ook niet echt een wandeling gedaan nog waar ik weet dat ze daar aanwezig zijn. P.s ook heel erg bedankt voor je mooie reacties op mijn 2 blogs wat ik altijd heel blij mee bent.
    Geniet van de dagen die komen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ten una linda semana. Te mando un beso.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello, my friends!
    Beautiful photos.
    I like birds.
    Greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gelukkig bleef deze roodborstje zitten op de stam of tak.
    Je hebt schitterend mooie foto's gemaakt. Knap deze foto's.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Maravilloso blog
    yo me voy
    Los bloggers de hoy son necios y atacan
    adios

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ten un lindo dĆ­a. Y ten un genial fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. One of the loveliest birds on earth. Well captured!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.