woensdag 15 februari 2023

IJssculpturen

Afgelopen  zaterdag hadden we een uitje met mijn familie, we zijn naar Zwolle geweest om de ijssculpturen te bekijken, wat een werk hebben ze daar aan gehad, het was er -12 graden celcius dus best wel koud.
Mijn zus en ik bleven het langste binnen om foto's te maken.
Hier volgt een impresse wat er allemaal te zien was.


*Klik op de foto voor een groter en mooier beeld*


Marry Poppins

Chinese draak

Geisha



Jesus beeld
Manneke Pis

Meisje met de parel
Zebra's
Leeuw
Neushoorn
Vis
Pinguïns
Vlinder
Tijger
Tapir
Gorilla's
Indische vrouw

Rendier met samivrouw

Anonieme reacties worden niet gepubliceerd tenzij er een naam bij staat.
Ook reacties met links worden niet geplaatst.


Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.




28 opmerkingen:

  1. Hallo Irmam wat geweldig mooi was get daar en ja bij zo een koude kan ik ook niet lang binnen blijven. Want daar kan mijn lichaam ook niet tegen. Fijn dat ik op deze manier er ook een kijkje mocht nemen. Vond alle foto's erg mooi. Lieve groet, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fraaie kleurrijke serie Irma, vreemd dat je nog steeds geen meerde foto's kunt plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Irma
    wat is dat mooi en die kleuren mooi in beeld gebracht,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hola Irma,preciosas obras de arte en hielo,las fotos espectaculares y todas de mi gusto todo un placer para la vista,Un fuerte abrazo querida amiga y una feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wonderful ice sculptures. What a fun event. Take care, have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Preciosas fotos, tanto el color como la luz me parecen envolventes y geniales.

    Abrazote utópico.-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, really impressive !!! Fantastic work.
    Greetings
    Lasse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Top kunsrtenaars wat een mooi maar zwaar werk om in die temperaturen zoiets moois uit te hakken/zagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn verbluffend mooi, Irma, afgezien van het artistieke werk, speelt de kleur van de lichten een bepalende rol in de uiteindelijke aantrekkingskracht. De foto's zijn geweldig, met een zeer goede lichtregeling.

    Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Top marks to the artists, how wonderful to be able to see these., they are just so beautiful and something I've never seen other than on the TV.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat is dit zo mooi om te zien. Het is hele kunst om te maken. Prachtig dieren om te zien. Knap deze foto's laten zien Irma. Ik heb dit nooit gezien van dichtbij. Ik heb hier genoten. De kleuren spreekt zich. Fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Irma,
    Hoe kunnen ze het maken!!!
    Maar ook heel knap om dit zo te fotograferen!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Irma.

    Wah, Irma dit is prachtig.
    Zo kunstig hoe ze dit maken en je hebt het heel mooi op de foto kunnen krijgen.

    Super.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Irma,

    Geweldig mooi deze serie zeg. Die zandsculpturen waren mooi, maar ik vind dit toch net iets meer hebben. Misschien omdat het doorzichtig is en erg breekbaarder uitziet. Geweldig bv die neushoorn. Allemaal echt heel knap gemaakt en ik kan mij voorstellen dat je er zo lang mogelijk van hebt willen genieten. Super.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW! The ice sculptures are jaw-droppingly beautiful!

    Hugs and blessings, Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello Irma,
    Wonderful ice sculptures, they are lovely at night with the colorful lights. The critters are favorites, I just love the zebra. Great series of photos. Thank you for linking up and sharing your post. Take care, have a happy weekend. PS, thank you for leaving me a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow! These are quite remarkable ice sculptures. Amazing skill on display.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Irma,

    Onvoorstelbaar dat je zo iets moois van een blok ijs kunt maken.
    Door de sculpturen zo te belichten worden ze nog mooier.
    Je hebt echt een prachtige serie foto's van de ijssculpturen gemaakt.
    Ik kan mij voorstellen dat je volop genoten hebt, ondanks de temperatuur
    in de hal.

    Groetjes,
    Annette



    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love the girl with the pearl earring! What beautiful works of art...each and every one of them!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. They're amazing ice sculptures. Incredible what can be done.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. The lights look impressive, well done <3

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige serie van deze ijssculpturen Irma.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Trabalhos absolutamente extraordinários... e as imagens ficaram deslumbrantes! Não conseguiria escolher uma imagem favorita! Pois estão todas fascinantes!
    Grata por esta incrível partilha, Irma! Para continuar apreciando e reapreciando esta bela série de fotos!...
    Beijinhos! Feliz semana!
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Espectacular y helado reportaje, me han gustado mucho todas las fotos. Enhorabuena amiga Irma, un fuerte abrazo desde el norte de España.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hello Irma :=)
    I was enthralled looking at all these beautiful colourful sculptures. You captured them well
    Irma, and I wish I could have been there with you, to enjoy the ice sculpture spectacle which must have been amazing to see in person.
    All the best.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. The zebras are my favorite. The etching is so cool...literally!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Magnífica serie de fotos Irma... Puro arte...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.