vrijdag 25 mei 2018

Varia

Deze keer laat ik een varia aan foto's zien allemaal gemaakt met mijn nieuwe camera.
Ik ben over gestapt op een compact camera, deze is heel snel en het scheelt een stuk in gewicht, en ik ben tot nu toe heel tevreden over het resultaat, ik heb hem sinds woensdag 16 mei.

Ik heb veel last van mijn linker pols en ik ben gister voor de  derde keer in het gips gegaan.

Ik heb wat oudere camera's en body's in geleverd, zodoende was het aanschaf bedrag niet zo hoog.
Natuurlijk heb ik mijn vorige canon camera en lenzen ook nog, die gebruik ik wel als we met vakantie zijn, dan werk ik meestal op statief.


Meer foto's zijn te zien op mijn website:  www.digi-irma.nl


**Het is echt belangrijk om de foto's in het groot te bekijken.**
**Klik op de eerste foto dan kan je doorklikken of scrollen**

Mussenman
Jonge mus
Wilde eend
Smeerwortel
Smeerwortel
Akelei
Akelei
Akelei
Rode klaver
 Engelse buldog
Kauw
Lama's
Stuisvogel
Jonge reiger in het nets
 Deze probeert te paren
Witte gans
 Witte gans
Witte gans
Gans  slaat vleugels uit
Gans  slaat vleugels uit
Kat
Kauw
Boerenzwaluw
Krakeend
Fuut
 Meerkoet
 Boerenzwaluw
Kauw
  Kauw
Fuut
Ik zelf met mijn hondje


Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.



32 opmerkingen:

  1. Uwielbiam Twoje zdjęcia i będę to powtarzać. Wspaniały post, niesamowite kadry. Dobrze Cię zobaczyć. Całym sercem życzę zdrowia. Przytulam. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great variety of bird species, Irma, with some delightful flowers to accompany them. A pleasant tonic on a gorgeous summer’s day.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Irma, wat een super toestel. Welke heb je? Prachtige foto's, ik zie geen verschil met je Canon. Misschien is dat wel zo, maar ik zie toch niet zo heel goed.
    Gefeliciteerd met je nieuwe speeltje. Beterschap met je pols.

    Google heeft weer iets nieuws, ik kan niet meer met mijn wordpress reageren. Moet alles invullen. Ben benieuwd of dit wel werkt.
    Fijn weekend, grtjs van je buuf uit mooi Enkhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, great everything Irma, but, I love the Swallows, fantastic.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Irma, what a great post. Such a beautiful variety of birds, flowers and cute dogs. Pretty shot of you and your dog. Happy Friday, enjoy your weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola Irma,bellas y magnificas fotos con tu nueva compacta,todas las fotos son de mi agrado,no mencionas la marca de la camara nueva,pero realmente tienen muy buena difinicion.Espero que te recuperes pronto de tu mano-Un fuerte abrazo amiga y feliz fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Irma,
    Gefeliciteerd met je nieuwe camera, zo te zien een hele beste aankoop. Je bent er al heel goed mee bezig!!
    Mooie resultaten. Sterke met je onderarm/pols. dat blijft toch maar tobben!
    Je hebt een leuk hondje en jij staat er ook goed op!
    groetjes en een fijn weekend.
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Preciosa serie fotográfica, me han gustado mucho todas las fotos en especial las dos primeras, los gorriones me fascinan. Espero que lo de tu brazo se cure pronto, un fuerte abrazo desde España.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Irma.

    Super mooi deze vogels, ganzen en bloemen etc.
    Jammer van je pols.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello Irma, your compact camera takes great photos. I love all the birds and the pretty flowers. The dogs are cuties too. Thank you so much for linking up and sharing your post. Happy Saturday, enjoy your day and weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Irma
    mooie serie en lekker gevarieerd mooi
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Irma, je nieuwe camera doet het super en jij natuurlijk ook ;-))
    Prachtige foto's mooi van kleur en scherpte.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your new camera is a gem. I moved from a DSLR to a canon SX50 bridge camera and now I don't use anything else. It is too easy and takes great pictures. The flowers are beautiful. I enjoyed all the critters, but that white goose is my favorite!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Irma!!!.. Beautiful series of pictures Congrats..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such wonderful shots! Loved that white goose. Nice to see you and your dog. Have an awesome weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo liebe Irma,
    wunderschöne Fotos sind das!
    Der junge Reiher sieht ja lustig aus mit seiner Sturmfrisur :-)
    Die Fotos von der weißen Ganz sind meine Favoriten. Aber auch die an deren Fotos sind einfach fantastisch!

    Ich wünsche Dir einen schönen Sonntag,
    Liebe Grüße
    Biggi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful photos, I especially loved the photos of the Goose.
    Beatiful blog.
    Greetings
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bonita variedad de fotografías, bien seleccionadas y con una excelente calidad de imagen.Buen trabajo.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow...as always, beautiful Irma. Thanks for sharing with us & linking in!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer zoveel schitterende beelden Voor mij is die kauw het toppertje Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toda una belleza de luz, color y definicion en esta serie de imagenes
    Un saludo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik blijf je foto's mooi vinden, zo knap dat je al die bewegelijke vogeltjes altijd zo mooi weet vast te leggen. En wat leuk dat je nu een andere, fijne camera erbij hebt. Zal zeker schelen in gewicht van die lenzen kunnen best zwaar zijn! Sterkte met je arm.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Irma,
    Mooie foto's!! Prachtig hoe je die jonge reiger en ook die struisvogel hebt gefotografeerd. Maar ook die zwaluwen en die fuut is echt super.
    Sterkte met je pols. Ontzettend vervelend. Hopelijk gaat het snel beter.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wspaniałe Chwile zatrzymane w kadrze, pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Irma,
    Een leuke, fraai e en gevarieerde blog

    groet

    peter van de beek

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie serie, ook met een compact camera kun je prachtige beelden maken. Ben wel benieuwd welke camera je hebt. Sterkte verder met je pols, hopelijk ben je snel weer uit het gips.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Cute and diverse photos. I like them very much, especially geese with outstretched wings and you with your dog. Take care of your hand. Regards.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What a lovely variety of creatures! I think you and your camera will have a long and gorgeous life together!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig dierenfoto's heb gemaakt van deze dieren. Mopjes hond zijn leuke honden. Jou hond ook Irma. Wat zijn deze foto's prachtig geworden. Schattig hond heb je!! Fijne week. Groetjes Jacqueline & Ferry.��

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.