maandag 30 april 2012

Aalscholver

Gister even hier in de dijk gefotografeerd, er zaten wat aalscholvers, ze doken steeds onder water om visjes te vangen, op een gegeven moment zag ik ze nergens meer, ik dacht ik loop zo langs het water en dan maar weer naar huis, toen ik langs de woonboten liep, zaten daar twee aalscholvers zich te drogen en op te poetsen.
Ik mag van degene van wie de woonark is op zijn ark zitten om te fotograferen, dat heb ik dus gedaan.
Ik kon zo een aantal foto's maken, maar er zat een draadje in de weg waar een vlot aan vast was gemaakt, ik heb toen maar een portretje van de aalscholvers gemaakt.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig weer Irma.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto, zo mooi scherp en lekker dichtbij.
    Ook een mooie pose van de aalscholver.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.