dinsdag 23 mei 2017

Even tussen door

Ik plaats nu even een blogje tussendoor.
Ik kreeg een email van de Fotofabriek of ik iets wilde testen.
De Fotofabiek is door AVROTROS uitgeroepen tot de beste fotoboeken leverancier.

Nu wil het toeval dat ik kort geleden daar een fotoboek heb laten maken, echt een geweldige kwaliteit, en niet duur.
Even een foto gemaakt als bewijs en dat opgestuurd, ze vonden het heel leuk en ik mocht toch nog iets uit testen van ze.

Zo heb ik zaterdag een bestelling geplaatst van ons hondje Amber op aluminium, en ik heb het net al binnen gekregen.
Het fotoboek was ook heel goed te doen, en niet moeilijk om te maken, alles wordt perfect uitgelegd.
Ik heb wel eens eerder geprobeerd een fotoboek te maken, maar ik kwam er niet uit, dit is vrij eenvoudig, je kan het opslaan en weer verder gaan als je daar aan toe bent.
Ook de foto van Amber was heel eenvoudig te doen.

Hier even een paar foto's, van het fotoboek en van Amber wat ik mocht testen, heel erg leuk er waren geen kosten aan verbonden.
Ze krijgt een plekje op de slaapkamer.
Wil je ook eens iets maken kijk dan hier, het is echt een aanrader.

https://www.fotofabriek.nl
https://www.fotofabriek.nl/producten/wanddecoratie/foto-op-aluminium


Amber op aluminium
 Voorkant fotoboek
Bladzijde in het boek
 Bladzijde in het boek

Eind van de week plaats ik weer een gewoon blog.


14 opmerkingen:

  1. Hoi Irma.

    Dat ziet er goed uit Irma.
    Mooi van Amber.
    Boek ziet er ook mooi uit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello, the book looks great. I just love your cute Amber! Happy Tuesday, enjoy your day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor dit leuke idee dit was ik ook al heel lang van plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Estupenda idea esta que nos descubres. Se ve muy bonito.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Irma,
    Wat mooi om je opnames zo terug te zien. Super!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola Irma,bonitas imagenes para este libro,todo un lujo.Un fuerte abrazo amiga y feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo liebe Irma,
    ein sehr schönes Foto vom Hund Bernstein und das Buch gefällt mir auch sehr.
    Ich gestalte auch immer Fotobücher mit den schönsten Fotos die ich gemacht habe... eine schöne Erinnerung.

    Liebe Grüße
    Biggi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hola Irma,
    Fantásticas imágenes para un libro que va a quedar estupendo.
    Gran trabajo!
    Un fuerte abrazo y feliz semana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulations on this, Irma. Perhaps it will encourage others to do the same kind of thing.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Irma, en toevallig dat je het al getest had.
    Vanmiddag heb ik de software van Pixum gedownload om een fotoboek te maken. Heb ik al vaker bij hun gedaan, maar ik zag er zo tegenop vandaag, dat ik het gauw weer afgesloten heb. K zal eens kijken bij Fotofabriek.
    Amber zal het vast heel gezellie vinden op jullie slaapkamer. :-)
    Fijne avond, grtjs uit zonnig Enkhuizen van je buuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Irma, mooi foto boek en Amber op aluminium ziet er perfect uit.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello Irma,
    The book looks very successful, I really wanted it already
    Long time have tried. But somehow I forget it again and again.
    And your little dog is doing very well on the picture
    Aluminum.
    Best regards
    Sigi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.