zaterdag 11 maart 2017

Verschillende vogels

Hier wat verschillende soorten vogels, allemaal op verschillende tijden gemaakt.

Ik neem nu even een blog pauze


Meer foto's zijn te zien op mijn website:  www.digi-irma.nl


**Het is echt belangrijk om de foto's in het groot te bekijken.**
**Klik op de eerste foto dan kan je doorklikken of scrollen**

Roodborst
Kraai
Kievit
Kleine Mantelmeeuw
Wilde eend
Tureluur
Waterhoen met jong
Fazant
 Tureluur
Fazant
 Merel
Pelikaan
 Merel
Jonge kuifeend
Mus
Roodborst
 Tortelduif

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.




35 opmerkingen:

  1. Preciosa serie fotográfica, son todas fantásticas Irma. Un fuerte abrazo desde España.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Irma.

    Prachtige vogel serie Irma.
    Hele mooie foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello, Irma! Thee are all gorgeous photos and beautiful birds. I love them all. Thank you for linking up and sharing your post. Happy Saturday, enjoy your weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic birds, you have taken the best, cheers Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Irma,
    fantastic photos of all the different birds.
    Thank you so much for your comment on my blog.
    Have a great weekend, Irma !
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Irma,
    Wat een mooie en verschillende vogels. Bedankt voor de reis naar de natuur. Ik wens u een prettig weekend
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Irma ,ja het is nu heerlijk genieten buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Irma
    wunderbare Aufnahmen sind das von den wunderschönen Vögel!
    Schönes Wochenende
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful birds. My favorite is the robin, surely you know, because I always write. Bird of the third frame but enchants me funny feathers on the head. Thank you for the opportunity-Watching all and greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie serie vogelfoto's!
    Prettige blogvakantie.
    Groet, Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hola Irma,una magnifica serie de aves,todas de mi gusto y agrado y muy bien fotografiadas querida amiga.Un fuerte abrazo y feliz domingo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Irma
    mooi al die soorten vogels laat het maar gauw zomer worden.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hola Irma. Fantástica serie. Todas las imágenes con gran nitidez y bellos colores. Muy buen trabajo.
    Un fuerte abrazo y feliz semana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's Irma.
    Die tureluur heb je prachtig gefotografeerd. Erg mooi gedaan!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bella selección de aves nos muestras en una no menos estupenda serie de fotografías.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful, wonderful portraits Irma!!
    Thank you for sharing them all with us over the weekend at I'd Rather B Birdin'. You've a special skill for great photography.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow !! Fantastic serie of photos !! I love all these beautiful birds !!
    Happy Sunday !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige opnames Irma dit is weer genieten!
    Groeten Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jak zwykle wspaniałe zdjęcia ptaków!!, pozdrawiam:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a greast variety of different birds, dear Irma and wonderful photos.
    Love your photos so much. :-)

    Best regards and have a nice Sunday evening.
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Irma!!! Magnificent portraits.. I like all the birds and shots. Well-done.. See you..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Irma,
    Met deze prachtige gevarieerde platen van schitterende vogels kunnen we wel even vooruit! Geniet van je blogpauze. Tot later!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt gelijk Irma er is meer dan het blog hoor Irma denk aan jezelf Prachtige foto's heb je gemaakt lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige serie Irma, stuk voor stuk super scherp! De pelikaan is mijn favoriet, met zijn acrobatische toeren!
    Geniet van je blogpauze, grtjs uit duister Enkhuizen van je buuf.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele fraaie verzameling, waarvan ik de eerste foto wel erg mooi vind. Ik had al op facebook gezegd, dat het grijs van de vogel zo mooi in de achtergrond terugkomt. fraai hoor.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig al die verschillende Irma.
    Voor mij springt de fazant er uit met zijn mooie kleuren.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Irma
    ik had wat problemen met mijn blog ik heb nu een nieuwe blog hermanversteeg.blogspot.com
    ik hoop dat je je weer aanmeld op mijn blo dan kan ik je weer volgen.
    met vriendelijke dank Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Irma
    Mooie afwisselende serie.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een fraaie serie Irma, het lijkt wel of ze allemaal speciaal voor jou staan te poseren.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.