donderdag 26 februari 2015

Eekhoorn / Squirrel

Meestal als wij met vakantie zijn fotografeer ik eekhoorns, deze keer liep het niet zo als ik gewend was.
Hij liet zich veel minder zien en dat vond ik wel jammer, meestal als we ergens zijn komen ze alle dagen wel kijken, deze keer was dat niet zo, dus tijd om weer een andere bestemming te zoeken.

Meer foto's zijn te zien op mijn website:   www.digi-irma.nl
Nog meer foto's van Eekhoorns zijn te zien:   HIER


**Foto's zijn in de vergroting  beter van kwaliteit, dus scherper en duidelijker.**
Klik op de eerste voor een mooier beeld!!
For better image click on the first picture.

 Eekhoorn hangend aan een paal
Eekhoorn met een pinda in de bek
 Met weinig scherpte
Op de boomstam
 Eekhoorn in het gras
 Eekhoorn komt kijken of er iets te eten is.
 Eekhoorn in het gras
 Eekhoorn op een boomstam
 Eekhoorn likt aan paal
 Eekhoorn eet een pinda
 Eekhoorn op boomstam
 Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog. 
Thanks everyone for the comments on my previous blog.

Delen met Eileen Zaterdag Critters



53 opmerkingen:

  1. Hi Irma,
    fantastic photos of the squirrel. So lovely and cute. All photos are gorgeous !
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Irma, I love your cute squirrels. Their ears tufts are adorable..Great photos, have a happy day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke beestjes zijn het toch. Mooie foto's heb je van hem/haar gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Irma.

    Wat een leuk diertje is het toch het Eekhoorntje.
    En je hebt het weer super op de foto gezet.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Irma.
    wat een schatje,
    lijkt mij geweldig om te zien en te fotograferen.
    geweldig.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. your little squirrels are so cute with their red coats and tufted ears!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Irma dat wil ik ook nog wel een keer.je hebt er ondanks dat hij niet veel is geweest toch maar een mooie serie van kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute suirrel. It looks quite different from the ones we have here north of Toronto.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, such sweet squirrels ! I love your fantastic shots !
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Irma
    Wat een leuk beest is dat ik zie ze hier nooit leuke foto's .
    Groetjes Herman .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful photos of these squirrels, Irma. They really cute and its great fun to watch them holding nuts in their hands and obviously they must have been delicious.
    Can hear them smacking. :-)

    Warm regards, thanks for sharing and have a nice evening
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. All black, but beautiful for that. Regards.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh wat is dit leuk en mooi Irma.
    8 en 11 vind ik het allermooist, had ze graag zelf gemaakt de hele serie ;-))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Estupendas serie de imagenes de esta simpática ardilla, fotos de mucha calidad y nitidez.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. It's a really interesting looking squirrel, Irma, with those long ear tufts. I am assuming this is a native European Red Squirrel. Where were the photographs taken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi David, thanks for your comment.
      This squirrel I photographed on a holiday park in the Netherlands.
      We have been there twice, now we go somewhere else.
      Again in a holiday park in the Netherlands.

      Verwijderen
  16. Hola Irma,bellas y magnificas fotografias de estas simpaticas ardillas,me gustan todas en general.Un fuerte abrazo amiga y feliz fiin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Irma,
    Wat een heerlijke reeks foto's van deze eekhoorn.
    Zo'n leuk diertje. Ik had graag naast je gestaan!
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie serie Irma wij hadden ze vroeger in Ermelo op de camping ze kwamen op gegeven moment zelf in de caravan om nootjes te halen lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Guten Morgen liebe Irma,
    diese Bilder von den Eichhörnchen sind ja total schön geworden.
    Mir gefallen diese kleinen und flinken Kerlchen sehr gut und
    so freue ich mich, dass du hier diese zauberhaften Bilder zeigst.
    Liebe Grüße und schönes Wochenende - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Squirrels are so photogenic, and you've captured this one brilliantly.

    Have a great weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Irma, Cute little friend you´ve got there :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh yes, I certainly love the Red Squirrel, excellent shooting Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk en mooi, Irma. Die zou ik best ook eens willen fotograferen. Je hebt het weer prachtig gedaan. Jammer dat je de eekhoorn minder hebt gezien. 1 en 9 zijn mijn favorieten. Had je pindakaas aan de paal gesmeerd? Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Joke, bedankt voor je leuke reactie.
      Ja klopt hoor, er zat wat pindakaas, maar er hingen ook pinda's in sliert aan de paal.
      Ze zijn heel slim hé, ze likken eerst het lekkerste weg.
      Ik geniet altijd zo van die beestjes, ik verheug mij nu al weer op de volgende keer dat ik ze kan fotograferen.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  24. Prachtig zoals je de eekhoorn hebt gefotografeerd. Het zijn zulke leuke diertjes. Mij is het nog niet gelukt om ze zelfs tegen te komen. Maar wat niet is kan nog komen.
    In elk geval geniet ik van jouw prachtige beelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo liebe Irma,
    ist das süüüß... ich mag diese kleinen flinken Eichhörnchen sehr. Leider hatte ich bisher noch nicht das Glück eins zu fotografieren, sie waren immer zu schnell.
    Danke für die wunderschönen Fotos!!

    Liebe Grüße
    Biggi

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hello,
    cute squirrel vivid images.
    Action-packed!
    Have a nice weekend for you, Irma!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Maar ondanks dat ie zich niet zo vaak liet zien heb je toch een prachtige eekhoornserie kunnen maken, ik zou graag dit soort foto's maken, dus hier zou ik al erg blij mee zijn.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sorry for being constantly late, Irma. :-)
    Along the weeks I've large periods of lack of energy. So I can't visit my blogger's friends as I would like.
    I use my "good days" to take a look to your last works all at once.

    The Red Squirrel is a very cute mammal. And you've got a nice set of photos of it.
    The poses are gorgeous, and you've made a really good work.

    Cheers,
    JR

    BeantwoordenVerwijderen
  29. He is so handsome and all thee shots are superb. Have a wonderful weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hello Irma, I love your cute squirrel and photos. Thank you for linking up and sharing your post. Have a happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. A lovely photo series!
    nice Weekend
    Crissi

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wonderful photos of the squirrels. They're cute little animals.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Always nice to see foreign varmints, err squirrels!

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wonderful pictures of a wonderful animal!

    Cheers - Stewart M - Melbourne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het is al weer even geleden dat ik eekhoorns in het wild heb gezien, laat staan op deze manier. Misschien minder vaak gezien dan je gewild had, ze staan er wel heel mooi op.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi Irma!
    Fantastic entry. Wonderful images of this squirrel.
    My favorite pictures are three and nine.
    Happy week.
    Best regards.
    Iñaki

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nou je hebt je kansen toch wel goed benut vind ik, misschien waren ze er niet zo veelvuldig, maar je hebt ze er wel fraai op staan met voor mij foto 8 en 11 als favorieten.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gewoon schitterend! Prachtige details en kleuren. Je scherpte is ook weer super. Ben wel benieuwd of je vanachter een raam hebt gefotografeerd. Zo ja, dan een compliment aan de glazenwasser. Topserie!

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo René, bedankt voor je reactie.
      De foto's zijn het meeste door het open raam gemaakt.
      Was wel koud, maar ach daar wen je wel aan.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
    2. Dat dacht ik al toen ik de foto's zag. Zijn te scherp om vanachter een raam gemaakt te zijn. Brrrr.......koud he?

      René

      Verwijderen
  39. Hoi Irma,
    ik vind eekhoorns ook zo mooi om te zien alleen heb ik er nog nooit een op de foto gekregen. Ik zie heier dan ook prachtige platen voorbij komen waarbij fot 8 en 10 mijn absolute favoriet zijn!
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Irma,

    Het is een prachtige serie geworden. Erg mooi van kleur en detail. Leuk dat likken aan de paal, zat daar wat lekkers aan gesmeerd?

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marianne, bedankt voor je reactie.
      Er zat nog wat pindakaas aan de stam, maar er hing ook een sliert met pinda's, ze vonde, de pindakaas denk ik lekkerder.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  41. Fantastic photos!
    Congratulations ;)

    Regards from Portugal!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Irma!
    Zauberhafte Bilder von den Eichhörnchen. Es sind so niedliche Tiere, die man gerne knuddeln möchte, wenn sie nicht immer so schnell wieder auf die Bäume zurückklettern würden.
    Eine schöne Woche für Dich und liebe Grüße aus Oostenrijk ;-)
    Elisabetta

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Your squirrels look very different from ours. Love the tufts on the ears, and the color.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Irma, your photos are awesome! Your squirrels are so much cuter than ours. I love those straight hairs that stand up on their ears.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. What a beautiful squirrel! I love his ears and the color of his fur!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.