vrijdag 24 oktober 2014

Damhert

Deze serie van de damhertjes hier in het park gemaakt.
Er is een hoop gedoe hier om het hertenkamp te behouden, het zou ook heel erg zijn als dit weg zou gaan.
Er gaan veel ouders met kleine kinderen heen om de hertjes te voeren.
Toen ik een klein kind was ging ik er al heen, nu maar hopen dat het behouden blijft.
 
Meer foto's zijn te zien op mijn website:   http://www.digi-irma.nl


**Foto's zijn in de vergroting  beter van kwaliteit, dus scherper en duidelijker.**
Klik op de eerste voor een mooier en groter beeld!!
For better and larger image click on the first picture.






 Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.
Thanks everyone for the comments on my previous blog.

35 opmerkingen:

  1. Prachtig Irma wat een koppie zeg topppp!
    gr, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Irma! Ik wens je alvast een heel fijn weekend..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Irma
    het blijven leuke beesten..
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer genieten Irma ja het zou zeker zonde zijn voor al die mensen die hier plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh my goodness! so sweet and gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Irma,
    marvelous photos of the deer. So beautiful and close. Wonderful portraits too. Gorgeous !
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hola Irma,bonitas imagenes de este joven cervido,se le ve muy tranquilo y como si quisiera salir bien favorecido en la foto.Un fuerte abrazo amiga y feliz fin de semana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful images of the Fallow Deer, that's super Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous and gentle creatures. Your photos are so lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I really hope that they don't do anything to get rid of these creatures. It's amazing how as humans we seem always to find a reason to dispose of animals that don't quite fit our concept of convenience.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my, what a sweetie.. Cute shots of the sweet deer. Irma, have a happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awesome shots of such a beautiful creature!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. They are so sweet with all their white spots. Wonderful photos!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Irma.

    Prachtige foto's van de Damhertjes.
    Hopelijk blijft het bestaan, toch leuk zo dichtbij.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ! Such gorgeous creatures ! Great photos !
    Irma, I wish you a nice weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Irma
    Wat een prachtige dieren zijn het toch. Jij laat ze heel mooi zien.
    groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Irma,
    Geweldig dat koppie. Wat kunnen ze toch triest kijken, je zou ze zo willen knuffelen.
    Erg mooi foto's Irma.

    Goed weekend,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een vertederend beessie Irma, Ik moet altijd aan Bambi denken bij het zien van het hertje.
    Is er al wat duidelijkheid over het Hertenkamp? Ik heb geen krant dus ik volg het niet! Wel mis ik Greetje het varken al een hele tijd. Jammer, want als je haar riep kwam ze aangerend, ik ben bang dat ze nu karbonade´s is!
    De hertjes zijn er in iig nog, mooi gefliepst!
    Ik wens je een fijn weekend, groetjes van je buuf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Marjolein.
      Ik weet ook niet hoe het er voor staat, er moet wel een beslissing zijn voor 1 januari heb ik begrepen.
      Ik hoop dat de gemeente het park aanhoudt, want het zou echt zonde zijn als het weg gaat, het heeft ook nog een sociale functie.
      Fijne zondag nog.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  19. Ook al staan ze er mooi op, ik zie ze toch wel liever in de AWD. Ik weet dat dat niet voor iedereen even eenvoudig is.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello Irma,
    Thank you for the beautiful pictures, the small deer are sooo cute
    and her eyes are so beautiful and gentle.
    I wish you a nice Sunday
    regards
    Sigi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie serie Irma en met deze foto's kan ik me voorstellen dat je heel graag wilt dat het hertenkamp
    blijft bestaan!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderful photos of these beautiful animals. Have a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat zou zeker jammer zijn Irma, hopelijk blijven ze nog in het park.
    Prachtige foto's heb je er van.
    Fijne zondag, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat lief, Irma. Prachtige foto's weer. Hopen maar dat jullie hertenkamp blijft. Ik ken het ook nog uit de tijd dat wij in de vakanties in Enkhuizen logeerden. Ons hertenkamp in Nieuwkoop moest ook weg. Om er een parkeerterrein van te maken notabene. Na veel protest is er een nieuwe locatie gekomen voor de hertjes. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. °.♪♬
    Fotografias deslumbrantes!!!

    Bom domingo, amiga!
    Beijinhos do Brasil.
    °.♪♬♫彡

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie beelden.
    Het is niet goed wanneer de wilde dieren worden gevoed, zijn niet meer in staat om uit te kijken voor mensen.
    Regards Liplatus

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bonitas imagenes, unos acercamientos muy bien logrados.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie serie is het geworden Irma en zo lief lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Amazing photos of this lovely deer!!!

    Ottar

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Guten Morgen liebe Irma
    dir sind wieder so wunderschöne Aufnahmen gelungen. Am liebsten möchte man über das Fell streicheln. Liebe Grüße - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hai Irma,

    Wat een schattig diertje en zo mooi gefotografeerd. Vooral de foto's waar je echt oogcontact hebt vind ik erg mooi. Prachtige serie foto's.

    groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Irma,
    de hertjes heb je echt heel mooi in beeld gebracht. Mooie kleuren en heel veel mooie details. Het is al een tijd gedoe inderdaad om het hertenkamp en k vind dat de gemeente ook in gebreke blijft. De stichting philadelphia doet er echt heel veel aan om het knap te houden maar subsidie ho maar.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. It really would be a pitty if this park disappeared once. Especially kids like feeding the deers and naturally the bambies.
    Your series of photos is wonderful, really great shots. :-)

    I like your new header very much showing the beauties of nature in autumn. :-)

    Many greetings
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.