maandag 21 april 2014

Wildemanskruid

Ik heb dit Wildemanskruid kunnen fotograferen wat in een bloemperk stond.
Er waren behoorlijk wat van deze plantjes.

Meer foto's zijn te zien op mijn website:   http://www.digi-irma.nl

**Foto's zijn in de vergroting  beter van kwaliteit, dus scherper en duidelijker.**
Klik op de eerste voor een mooier en groter beeld!!
Click the first for a better and bigger image!




Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.
Thanks everyone for the comments on my previous blog.

35 opmerkingen:

  1. wat een prachtig gezicht van deze mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloemen Irma
    heb ze nog nooit gezien mooi die haartjes in de zon.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren en super scherpte, alle haartjes zijn te tellen!
    Fijne dag Irma, grtjs je buuv!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Marjolein.
      Ik kan bij jou geen reactie geven, ik het het al drie keer geprobeerd, maar ik zie het niet terug.
      Ik dacht ik laat je het via deze weg maar even weten.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
  4. these are so lovely Irma; not the 'anemone' that I know though, so very different

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Irma, your Anemones are lovely. One of my favorite colors. Gorgeous images. Have a happy day!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Irma het is het Wildemanskruid toch? Ik heb een witte. En als je deze in de natuur hebt gefotografeerd ben je een bofkont van het eerste plan ze zijn bijna uitgestorven in Nederland.
    Heerlijke dag gewenst ook al is het hier een beetje somber buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marijke toen ik dit fotografeerde vertelde ze mij dat het een Anemoon was.
      Ik ben niet zo goed in namen van bloemen, meer van de vogels, hihihi.
      Bedankt dat je mij de goede naam gaf, ik heb het even opgezocht op Google en je hebt helemaal gelijk.
      Ik heb het meteen even aangepast.
      Groetjes Irma

      Verwijderen
    2. En ik leer van jou over de vogels, ik ben helemaal vergeten om te zeggen dat ik een beetje jaloers wordt van de manier waarop jij de bloemen hebt gefotografeerd, geweldig!!

      Verwijderen
  7. Zauberhaft, liebe Irma. Ich liebe Küchenschellen. Diese Farben und dieses zarten Blätter mit den kleinen Härchen, die vor Kälte schützen. Sehr schön. Danke dafür und liebe Grüße, Waldameise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh dat heb je wel heel mooi gedaan Irma.
    Wat een mooi bloempje is het ook, kan niet kiezen hoor het zijn allemaal beauty's.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's Irma en je blog ziet er ook heel mooi uit zo lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi toch al die kleine haartjes zo tegenaan dat steeltje en blaadjes. Prachtige foto's weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. these are marvelous! beautiful blooms and you can see the 'hairs' on them so well!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lindas!!! Belíssimas!!!

    Bom início de semana
    com tudo de bom!
    Beijinhos.
    ¸.•°♪♬♫º°。

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hola amiga Irma,una preciosidad de imagenes de flores de gran belleza.Un fuerte abrazo y feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful images, you shot those with enthusiasm.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So beautifully photographed, Irma! You can see each individual hair on these gorgeous blooms. Impressive!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Irma, je zat helaas in mijn spambox, vandaar dat je je reacties niet zag. Het gebeurd wel is vaker dat er berichten in terecht komen. Het duurt een tijdje voor ik het door heb, maar je bent bevrijd! grtjs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Irma,
    Prachtige foto's!! Erg mooi met die kleuren.
    Het is mooi om te zien wat er momenteel allemaal de grond uit schiet.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Irma.

    Woh Irma, wat een super mooie foto's heb je gemaakt van dit bloemetje.
    Prachtig om naar te kijken, prachtige foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What wonderful rich colours!

    Cheers - Stewart M - Melbourne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Irma,
    wat een mooie kleuren echt geweldig.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige fotogenieke plant en een fantastische serie, Irma. Vooral je foto's 2 en 3 vind ik erg mooi. Heel goed gedaan. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O mooi Irma, ik heb ze zelf ooit wel eens in mijn tuin gehad.
    Als ik jouw prachtige foto's zie krijg ik de neiging om ze weer eens aan te schaffen.
    Mooie opnamen heb je gemaakt waarbij 2 en 3 toch wel mijn favoriet zijn.
    Ze zijn ook heel ftogeniek als ze uitgebloeid zijn.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Werkelijk prachtig Irma.
    Ik vind dit echt helemaal geweldig.
    Heb deze dan ook gelijk doorgelinkt op google+
    Complimenten voor deze prachtige serie.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en zo leren wij elke dag weer veel
      bedankt Helma voor het delen
      en Irma mijn complimenten voor al deze pracht

      Verwijderen
  24. Hi Irma!!!.. delightful pictures and nice header.. Compliments..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ha die Irma
    nu jullie fotografen brengen ook van die prachtige ontspanning bij ons ieder dus waarom stress
    onder dat bankje als wel onder elk plaatje verstop ik een bijpassend pps
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fantastic photos of this lovely flower. I love this special color and all the details in your photos. Fabulous !
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een mooi kruid vind ik dit plantje en had deze ook eens ontmoet in de tuinen van Appeltern. Je hebt hen heel goed gefotografeerd en heb ook eens in je fotosite gekeken.Echt een dubbele compliment waard. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.